Citat:
Ursprungligen postat av
samtsu
Micael Bydén: ”Jag vill ingjuta mod – vi ger oss inte” - "Kriget kan komma till Sverige"
Michael Bydén är alltså personen vi ska tillförtro. Personen som var otrogna mot sin ex-hustru för att inleda en relation med den 12 år yngre poliskvinnan Linda Staaf (Mats Löfving ex som klättrar i status med hjälp av sin genitalia) som han dessutom varit mentor för under tre år.
Nu till saken: Sverige har försökt hålla sig neutral vid krig i omvärlden. Plötsligt tyckte förra statsministern Madde att det absolut var nödvändigt att gå med NATO. Ingen folkomröstning krävs, vem bryr sig vad folket tycker? Därefter tyckte förra, och nuvarande, regering att istället för att satsa på sjukvården, äldreomsorgen, skolor som samtliga går käpprätt åt helvete där folk dör i väntan på vårdtid och vi är #1 i gängrelaterade mord i EU, ska vi donera miljarder och miljarder till frälsaren Zelensky för att dementa Biden och WEF von Ursula vill det.
Dvs inte bara förstör vi aktivt landet genom att föra iväg nödvändiga pengar och resurser till någon idiot i Ukraina, som rankats som det mest korrupta landet i Europa i flera år, utan vi ska också aktivt blanda oss in i kriget med Ryssland. Samtidigt ska vi ansöka om krigshetsande NATO och kyssa islamistiska Erdogans fötter för att låta oss komma in.
Varför? Spelar det någon roll ifall gemene svensk röstar på S eller SD? Nej, det är samma jävla skit oavsett. Politiken är detsamma. Svenskar styr ej Sverige och ni som förespråkar dessa handlingar är idioter. Tankar?
Huvudet på spiken. 100% så här är det.
Vi har aktivt valt att hamna i krig, allt för att blidka usa.
Det är så pass äckligt det blivit.
Ryssen har inte haft en tanke på att angripa oss förrän nu, när vi låter usa inta hela landets militärbaser.
Politikerna har sålt ut oss fullständigt.
Michael Bydèn med bihang kan dra åt helvete, det finns inte en chans i helvete att jag skulle försvara landet dom aktivt förstört.
Glöm det bara.
"Ingjuta mod" 😂
Jävla tönt han är den fjanten.
Jag har större förtroende för heroinmissbrukaren nere på bänken än någon av de här tomtarna.