Citat:
Ursprungligen postat av
pumahunter
Du är givetvis välkommen att ha en åsikt om enskilda individers fullt legitima åsikter, tankar och resonemang och belägga dom med totalt meningslösa nedlåtande epitet i diffusa OT-inlägg utan någon som helst konkret kritik om det känns rätt för dig, likt en självutnämnd elit eller en narcissist som tror sig själv vara gud som alltid har rätt. Jag brukar hålla mig borta från sånt om inte nån hoppar på mig först, även om jag noterar att det är vissa användare på forumet som återkommande ska hålla på och käbbla och försöka trycka till andras åsikter. Eftersom du var på forumet och postade kl. 17:22 som synes ovan, och även imorse, så jag antar att du likt mig inte kände till tävlingen, hoppas du fick sett den nu då tack vare min post.
För att konkretisera min kritik mot din kommentar:
Du kom med tre larviga antaganden:
- att ingen annan på forumet kände till tävlingen för att ingen hade skrivit/tipsat om den
- att det finns en självutnämnd elit på forumet som vill trycka ned alla andra som skriver i eller läser trådarna (en åsikt som också känns igen ifrån vintersportsforumet under högsäsong)
- att de som ofta skriver i friidrottstrådarna skulle ha ett särskilt ansvar att popularisera friidrotten
För egen del så kan jag konstatera
- att om man läser de senaste årens säsongstrådar så kan man se att jag har skrivit om tävlingen i Ungern flera gånger, den är alltså inte okänd för mig
- jag var upptagen med andra saker och prioriterade andra friidrottsrelaterade saker igår
- att jag återkommande skriver om aktuella/kommande tävlingar och går igenom vilka friidrottare jag tycker är intressanta att följa/ha koll på
- jag startade denna säsongstråd (som jag har gjort de senaste åren) och försökte fylla trådstarten med så mycket relevant information som möjligt
- att jag på så sätt försöker jag bidra med den lilla kunskap jag har om friidrott
Och vad gäller det fetade nedan
Citat:
Ursprungligen postat av
pumahunter
Du är givetvis välkommen att ha en åsikt om enskilda individers fullt legitima åsikter, tankar och resonemang och belägga dom med totalt meningslösa nedlåtande epitet i diffusa OT-inlägg utan någon som helst konkret kritik om det känns rätt för dig, likt en självutnämnd elit eller en narcissist som tror sig själv vara gud som alltid har rätt. Jag brukar hålla mig borta från sånt om inte nån hoppar på mig först, även om jag noterar att det är vissa användare på forumet som återkommande ska hålla på och käbbla och försöka trycka till andras åsikter.
så har jag inte alltid rätt även om jag försöker skriva så korrekt som möjligt, skriver jag något felaktigt har jag inget problem med att erkänna det i efterhand.
Vidare att detta är ett diskussionsforum och inte någon personlig blogg eller liknande. Om andra användare skriver felaktiga saker, dumheter, trams eller larviga kommentarer så förbehåller jag mig rätten att få föra fram kritik och påpeka felaktigheter samt att föra fram mina uppfattningar och också att kalla eventuella spadar för spadar (att "kalla en spade för en spade" är ett talesätt om någon mot förmodan inte skulle känna till detta).