2024-12-22, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Amanda verkar vara vldigt vlutbildad och haft en del olika jobb. Fattar fan inte hur hon fll fr Sergio

Det r helt sjukt....
Fyfan
Citera
2024-12-23, 04:35
Medlem
Amanda och Sergios andra bebis pvg
Citera
2024-12-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeleneSaturnus
Amanda och Sergios andra bebis pvg

Efter frsta frlossningen tog det 4 mnader s var hon gravid igen. Hon r sjuk i huvudet. Men hon har vl brttom innan Sergio drar till nsta brud. Hon vill ju ha x antal barn innan hon blir fr gammal och Sergio kvitterar ut frn relationen.
Det r s synd om frsta barnet nr det kommer en ny bbis s ttt inp, hon kommer inte att kunna ge ngot av barnen den omsorg och tid de behver.
Men det r ju hennes behov som styr s klart, som alltid.
Citera
2025-01-19, 09:43
Medlem
Jag befinner mig nu i extrem chock d det verkar vara mnga som tycker att "Christoffer r en fin kille".

Han bemter uppenbar kyla, obekvm stmning och "klaustrofobi" med nnu fler komplimanger, vilket r roten av besvren. Han saknar helt frmga att lsa av andra mnniskor och deras signaler, och det har ingen av er heller som fresprkar denna Christoffer.

Detta gller inte bara krleksrelationer utan alla slags relationer. Nr tv personer umgs br engagemanget frdelas jmnt (50/50) fr att undvika obalans och klngighet. Christoffer r ett skolboksexempel p hur en man kan bli minst intressant fr en kvinna genom att sa p fr mycket uppmrksamhet.

Problem r ocks nr Christoffer hvdar att "att ge s mycket komplimanger r vem han r" och "vad jag vill r att vara allt till dig som du nskar". Man r den man r nr man r ensam. Vad var viktigt innan partnern? Det r oerhrt sorgligt nr ngon lever sitt liv fr en annan person. Det gr dig till en klen, osker, ointressant, juvenil, manipulerande liten rtta som inte heller har erfarenhet eller kapacitet till sjlvkritik och att se sig sjlv frn andra vinklar. Fortstt leva ditt liv precis som innan relationen, det r det som gjorde dig till en lmplig fortplantningskandidat frn frsta brjan (ditt eget liv, intressen, motgngar, framgngar).

Lgg av med komplimangerna konstant, gr det speciellt. Tnk alltid p dig sjlv frst. Planera din dag efter vad du vill, inte efter nr hon r ledig. Bortprioritera henne om du r upptagen med annat. Ni ska fortstta leva era vanliga liv precis som innan, er relation r bara ett plus.

Sjlvklart ska man inte vara en fitta heller. Behandla mnniskan precis som det hen r: ett medvetande, precis som du, din morsa och alla p planeten. Vnlighet och respekt kan visas trots att man inte lter sig sjlv bli verkrd.
Citera
2025-01-19, 15:33
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Sa precis detsamma till min Sambo att Christoffer inte kan lsa av andra mnniskor. Samtidigt sa jag att det spelar ingen roll vem Catja skulle trffa efter att hon blev dumpad att det aldrig skulle hlla eftersom att det valet va hennes andra val efter Rasmus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in