Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-12, 16:06
  #1
Medlem
HVIT.s avatar
https://www.estrella.se/produkter/onion-rings/

Helt OK enligt mig. Estrella skriver "Krispigt friterade snacksringar med en robust, klassisk och intensiv smak av gul lök och salt."

Fanns på ICA hos mig och hade en bra löksmak! Någon annan som provat?
Citera
2024-01-12, 16:14
  #2
Medlem
PappaTribes avatar
5/10, smaken försvinner ganska fort och den har en pikant löksmak som blir ganska motbjudande efter ett tag.
Citera
2024-01-12, 17:12
  #3
Medlem
grungewhores avatar
Funkar med dipp?
Citera
2024-01-12, 17:15
  #4
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Funkar med dipp?

Det var min tanke vid provsmakningen. Perfekta med en god dipp, förslagsvis lökdipp!
Citera
2024-01-12, 17:38
  #5
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Det var min tanke vid provsmakningen. Perfekta med en god dipp, förslagsvis lökdipp!
Jag dippar ju mest Ranch, ska prova i helgen och göra ett tio minuter långt youtubeinlägg
Citera
2024-01-13, 17:10
  #6
Medlem
Readyfreddies avatar
Äter dom i detta nu.

Fin crunch, dryghet och löksmak. Betyg 8/10, mer löksmak än lökchipssorterna.
Citera
2024-01-13, 22:13
  #7
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
5/10, smaken försvinner ganska fort och den har en pikant löksmak som blir ganska motbjudande efter ett tag.

För mig hade de alldeles för stark löksmak, känner som du att den inte är trevlig alls efter ett tag. Tyckte den var ganska god i början, om än på gränsen. En fördel var väl att jag inte frestades att mula hela påsen...
Citera
2024-01-14, 09:16
  #8
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
För mig hade de alldeles för stark löksmak, känner som du att den inte är trevlig alls efter ett tag. Tyckte den var ganska god i början, om än på gränsen. En fördel var väl att jag inte frestades att mula hela påsen...

Smaken är som baken, tyckte den var god men smaken försvinner mycket snabbt.
Citera
2024-04-15, 11:24
  #9
Medlem
CoZeCos avatar
Tycker de är grymt goda och har perfekt smak, håller inte med att de har för stark löksmak, ska man dippa så är tortilla dippen att rekommendera, gifter sig bra med dessa.
Citera
2024-04-16, 03:32
  #10
Medlem
De är super goda.
Citera
2024-04-18, 00:55
  #11
Medlem
carminaburanas avatar
Jag gillar dem, och eftersom de inte väger ett skit så är hela påsen fylld. Goda även dagen efter som ostbågar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback