2024-06-30, 20:51
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Det är nog bara du som kan få en bubblande lerpöl till att likna en gejser. Men vill man bara jävlas tycks inget vara omöjligt för dig.

Kan du inte läsa engelska?

https://youtu.be/cDzmODN0Yy0

World's Smallest Geyser

Nä visst ja. Du klarar bara av att läsa sådant som passar din agenda.
Men nu har du chansen att läsa texten till videon.
Vi tar den igen så du inte kan låsas ha missat den.

World's Smallest Geyser

Världens minsta gejser.

Vad säger du nu?
Är jag verkligen den ende?

/VV
Citera
2024-06-30, 20:59
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Kan du inte läsa engelska?

https://youtu.be/cDzmODN0Yy0

World's Smallest Geyser

Nä visst ja. Du klarar bara av att läsa sådant som passar din agenda.
Men nu har du chansen att läsa texten till videon.
Vi tar den igen så du inte kan låsas ha missat den.

World's Smallest Geyser

Världens minsta gejser.

Vad säger du nu?
Är jag verkligen den ende?

/VV
Du missade medvetet kommentatorsfältet till videon:

This cannot be a real geyser, real geysers are fueled by geothermal heat or (in the case of cold water geysers) carbon dioxide gas. To maintain the internal structure of the geyser’s plumbing, dissolved solids (usually silica, but occasionally other minerals) are needed. They precipitate on the fracture that formed it to form geyserite. The lack of steam, the fact that the water isn’t frothy (as it would be for a cold water geyser), the lack of geyserite and the presence of grass around it suggests that this is a hoax. Perhaps a hose pipe was placed under the soil.
Citera
2024-06-30, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Inte bara det. De använder samstämmigt 'samma' lögn[sic!].
Om de ändå hade kommit dragandes med olika varianter, men alla vittnar de om gasning.
Inte bara det, de var där på plats.
Inte bara det, det är fångar, förövare, oberoende som samtliga talar om gasade människor.

Här 80 år senare sitter ett gäng fånar och säger att det som 'alla' som var där berättar, är en lögn.

/VV

Ja, jag har inte ens fått något svar på varför dessa skulle ljuga. Varför nazisterna själva, samt oberoende vittnen säger samma sak. Att det sen visar sig stämma överens med vad offren själva säger kan ju knappast vara en slump. När det dessutom finns tusentals dokument som styrker utsagorna så kan man ju tycka att det inte borde finnas något tolkningsutrymme.
.
Citera
2024-06-30, 21:02
Medlem
Citat:
Nu existerade Titanic i verkligheten, det gjorde inga gaskammare.

Nä, du förstod tydligen inte det heller!

Eller är det så att du inte vill eller kan svara, eftersom det saknas svar som talar för din övertygelse?
Citera
2024-06-30, 21:52
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Nä, du förstod tydligen inte det heller!

Eller är det så att du inte vill eller kan svara, eftersom det saknas svar som talar för din övertygelse?
Det går inte att jämföra en verklig händelse med en påhittad som har fabulerande vittnen. Ett nytt bottennapp i ordets rätta bemärkelse.
Citera
2024-06-30, 21:55
Avstängd
blamages avatar
Citat:
När det dessutom finns tusentals dokument som styrker utsagorna så kan man ju tycka att det inte borde finnas något tolkningsutrymme.
Vilka är dessa tusentals dokument som styrker påhittade lögner? Var finns dokumentet som styrker att det fanns en rysk ubåtsdiesel i Belzec?
Citera
2024-06-30, 22:03
Medlem
Citat:
Det går inte att jämföra en verklig händelse med en påhittad som har fabulerande vittnen. Ett nytt bottennapp i ordets rätta bemärkelse.

Räcker inte ditt intellekt till att diskutera en enkel hypotetisk liknelse för att vi lättare ska förstå varandra, så tror jag inte vi kommer så mycket längre.

Vill du trots allt göra ett försök så börja svara på mina frågor, så svarar jag på dina. Jag tolkar nämligen dina uteblivna svar som ett tecken på svaghet i ditt resonemang.
Citera
2024-06-30, 22:18
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Du missade medvetet kommentatorsfältet till videon:

This cannot be a real geyser, real geysers are fueled by geothermal heat or (in the case of cold water geysers) carbon dioxide gas. To maintain the internal structure of the geyser’s plumbing, dissolved solids (usually silica, but occasionally other minerals) are needed. They precipitate on the fracture that formed it to form geyserite. The lack of steam, the fact that the water isn’t frothy (as it would be for a cold water geyser), the lack of geyserite and the presence of grass around it suggests that this is a hoax. Perhaps a hose pipe was placed under the soil.

https://youtu.be/60ACJc39M5s

Kanske dessa?

Vad tror du? Kan blodet som bubblade efter att hundratals(?) lik begravts se ut ungefär så här?

/VV
Citera
2024-06-30, 23:07
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Räcker inte ditt intellekt till att diskutera en enkel hypotetisk liknelse för att vi lättare ska förstå varandra, så tror jag inte vi kommer så mycket längre.

Vill du trots allt göra ett försök så börja svara på mina frågor, så svarar jag på dina. Jag tolkar nämligen dina uteblivna svar som ett tecken på svaghet i ditt resonemang.
Din hypotetiska fråga saknar bäring i ämnet. Man kan inte jämföra ruttna äpplen med dränkta vattenmeloner. Nej vi kommer inte längre för jag kan inte sänka mig till din nivå.
Citera
2024-07-05, 18:07
Medlem
Tänk om Andra Världskriget bara handlade om att skapa staten Israel.
Då spelar plötsligt den här diskussionen inte någon roll, för allt var bluff. Kriget var ”bara en show”.
Efter uppdraget slutfört så flyttade Hitler och hans SS män med familjer till Argentina där deras avkomma lever kvar idag.
Citera
2024-07-08, 19:23
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lymerus
Tänk om Andra Världskriget bara handlade om att skapa staten Israel.
Då spelar plötsligt den här diskussionen inte någon roll, för allt var bluff. Kriget var ”bara en show”.
Efter uppdraget slutfört så flyttade Hitler och hans SS män med familjer till Argentina där deras avkomma lever kvar idag.

Rothchilds försökte redan första världskriget att övertyga brittiska imperiet att skapa Israel. Då fick de nej. Sionismen själv är mycket äldre än så.

Ett av problemen med skapa Israel var säkert judarna själva. Hur säger man till en jude som är etablerad i något land med jobb, bostad osv att flytta till ett nästan ökenland. Många hade säkert ganska bra där de var också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in