Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-12, 19:24
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Tråden kan låsas, jag köpte Asusen.

Hur mycket gav du?
Citera
2024-02-14, 13:15
  #14
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Acer har en sån där jobbig policy att använda skitkomponenter som går sönder precis efter att garantin går ut så jag bojkottar dem.

Kvalitén av Asus är rätt ojämn, ibland är Asus ett av de bästa märkena, vissa år är de bland de sämsta.

Det där stämmer faktiskt inte alls.. Själv har jag rakt motsatt EFTARENHET av ovan nämnda märken..
Alla jag har haft har fungerat felfritt i många år efter att garantin tagit slut...
Citera
2024-02-14, 13:53
  #15
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /Nisse_Hult
Det där stämmer faktiskt inte alls.. Själv har jag rakt motsatt EFTARENHET av ovan nämnda märken..
Alla jag har haft har fungerat felfritt i många år efter att garantin tagit slut...

Samtliga (två) Acer vi har haft har båda gått sönder i fästet när man fäller skärmen.

Såklart precis efter att garantin har gått ut.

MSI har vi haft en laptop, samma där men då hade vi garanti kvar
Dock var det sjukt struligt med MSI

ASUS inga problem överhuvudtaget de bara går och går utan direkta problem.

Samtliga laptops varit för gaming samt prisklassen +20.000

Acer rent skit och kommer aldrig någonsin innanför dörren igen
Citera
2024-02-14, 14:54
  #16
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /Nisse_Hult
Det där stämmer faktiskt inte alls.. Själv har jag rakt motsatt EFTARENHET av ovan nämnda märken..
Alla jag har haft har fungerat felfritt i många år efter att garantin tagit slut...

Men nu är det inte bara jag som påstår det utan också diverse personer inom försäljarbranschen.
Citera
2024-02-14, 15:02
  #17
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Men nu är det inte bara jag som påstår det utan också diverse personer inom försäljarbranschen.

Ja Precis! Alla vet vi hur pålitliga försäljare är...
Citera
2024-02-14, 21:48
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opriviligierad
Hur mycket gav du?

12000 svenska kronor för att jag inte betalade någon moms. Den gick för 15500kr på proshop.se samtidigt (inkl moms).

Jag är mycket nöjd med datorn hittills kan tilläggas, förutom att jag avskyr Windows 11.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback