Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-26, 16:22
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Kan inte rekommendera https://www.cannabinoidswithturkey.com/ nog för all info som behövs om alla de här cannabinoiderna

Kollat mkt på den sidan. Men han på sidan skriver att denna noid har en kort längd på ruset, medans på reddit och här med tror jag, skriver folk +12h, kanske 24h, minns ej.
Citera
2024-04-26, 16:26
  #230
Medlem
Vad är onseten på denna? Turkeysidan skriver 30-60m för onset. Vad upplever ni?
Citera
2024-04-26, 16:31
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMesquiteMurph
Tusen tack!

Provade en sån här vape för ett par månader sen och kände knappt något, men hade då gått loss på hhcpo veckorna innan vilket kanske byggde upp min tolerans, har nu varit en månad nykter så om ett par veckor borde jag känna av det hoppas jag.

Har förstått att det bara inte fungerar för vissa.

hhcpo o thcpo är ju kända för att förstöra toleransen för även andra noids.. har jag hört kan ej bekräfta
Citera
2024-04-26, 17:23
  #232
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Vad är onseten på denna? Turkeysidan skriver 30-60m för onset. Vad upplever ni?

Har bara erfarenhet av en thch/thcb vape som finns hos LD. Upplevde kort halveringstid, med rustid på ett par timmar max. Neråt timman till och med. Snabb onset typ några minuter. Dock var den vapen jag hade jävligt rivig mot halsen så fett jobbigt att behöva bolma på den "hela tiden" för att hålla ruset uppe. Speciellt med lite tolerans. Var precis att min hals pallade med tempot. Men bättre det än t.ex. tchp med dess extremt långa halveringstid (slog på mycket långsammare också). Inte för jag klagade på ruset, men det satt i för länge. Ett dygn.

Allt man tar oralt kan ju ta flera timmar för kroppen att ta upp, t.ex. om man ätit en stor måltid innan. Om det var din fråga. Vet varken vilken produkt du menar eller vilket intagningssätt sidan du nämner menar med såpass lång onset du nämner. Den vapen jag hade slog på snabbt.

Edit:
Skrev fel i mitt förra inlägg här i tråden. Skrev thcv i inlägget, menade thch.
__________________
Senast redigerad av Lifestealer 2024-04-26 kl. 18:06.
Citera
2024-04-28, 17:13
  #233
Medlem
Hej på er! En liten och kanske dum fråga: luktar det lika mycket som ”the real deal”?
Citera
Idag, 11:26
  #234
Medlem
Någon med mer erfarenhet som prövat Swizzle 20% THCH? Är extremt nybörjare och har innan bara prövat Girlscout Cookies från LD. Rökte jag tillräckligt mycket kände jag något av det, men då tog vapen slut efter bara 2-3 dagar. (Köpte den med 0,5 ml).

För övrigt har jag hört sjuka historier från folk som varit höga på the real deal. Någon som åt en brownie och började tro att hennes kompis var djävulen. Alltså att man tappar vad som är verkligt eller inte.

Det mesta jag känner är bara glad, avslappnad och kreativ. Aldrig att jag tappat verkligheten, speciellt inte så grovt som jag hört många prata om. Finns ju såklart en mängd olika typer av weed, sen beror det på individen också såklart. Men som okunnig nybörjare undrar jag om det är normalt att tappa vad som är verkligt, och att jag då bara haft riktigt slöa trippar, eller om det inte borde vara så.
Citera
Idag, 11:38
  #235
Medlem
Köpte 5ml från LD. Jag söker något som slår hårdare. Jag blir liite bodyhigh men det bryter aldrig ut till att jag ens känner mig påverkad.

Var har vi för alternativt just nu? Får gärna slå lite psykedeliskt/stukad samt bodyhigh uppskattas. Så likt de riktiga som möjligt alltså.
Citera
Idag, 17:10
  #236
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOsannolike
Hej på er! En liten och kanske dum fråga: luktar det lika mycket som ”the real deal”?
Vapes och cartridge luktar inte som vanligt gräs/hasch utan mer som traditionella nikotinvarianter och är väldigt stealth.
Gräsvarianten luktar som gräs och tror haschvarianten (har inte provat, men har erfarenhet av andra varianter) också borde lukta som riktigt.
Citera
Idag, 17:18
  #237
Medlem
Merlons avatar
Kan vi misstänka att THCH syns lika länge på urintest som THCP/HHC-O? Dvs. upp till 2-2½ månad i vissa fall som några skrivit här. Någon som testat sig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback