2025-01-07, 15:57
Medlem
De träffades på jobbet när alla tre körde taxi.
Citera
2025-01-07, 16:00
Medlem
Tänker på barnen som utsätts för så mycket förändringar. Först att H kommer in i familjen och gör dem till Polyfamilj. Sen skulle de ta sig ur ekorrhjulet o hemskola på resande fot. Det motsatte sig kommunen så det var bara att åka hem. De lite större barnen skulle bo själva i lgh som finns i huset. Då var huset uthyrt så de skulle då bo alla i husvagnen hos H’s föräldrar. Då flyttade de som hyrde huset så de kunde flytta tillbaka. Och nu bor de 8 personer i ett hus på 80 kvm och källare. 2 större barn bor i källaren, ett barn i sovrummet hos L & E. De 3 andra delar ett rum. Otroligt ändå att de orkar tycker jag. Just det… sen den mögelskadade husbilen de köpte osedd. De har stämt säljaren och vill att de köper tillbaka vraket. Blir nog svårt fall eftersom de själva sanerat och renoverat.
Citera
2025-01-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marple007
Senast på yt: Märks så väl att Linda har mer känslor för Hampus än för Erik. Fortfarande. Fixade allt så fint, fixade sig själv smink o hår o med klänning som H gillar, filmade gärna honom (ej Erik) och gullade.
Inte alls lika viktigt dagen efter när H ej var med. Man ser det så tydligt. Stackars Erik…

Sen renoveringen. Gud vad L forcerar framåt snabbt. Allt ska gå så fort. Gärna klart igår! Och köket! Nej nej nej, inge snyggt. Blandar färger o material hej vilt. Vitt, beige, grönt, svart, rostfritt, guld, puh!

Undra också vad L ska sysselsätta sig med sen när Erik renoverat hela huset inom ett år kanske?! Vad ska hon göra då för att ej tänka på o sakna Hampus?

De flesta influencers renoverar väl för att kunna erbjuda content. Men vanliga människor kan inte leva sina liv så då det helt enkelt inte finns tid när man heltidsjobbar.
Citera
2025-01-07, 23:56
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
De träffades på jobbet när alla tre körde taxi.

Nu undrade jag hur Hampus o hans nya kille träffades?.Nån som vet?
Citera
2025-01-08, 00:54
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marple007
Sen renoveringen. Gud vad L forcerar framåt snabbt. Allt ska gå så fort. Gärna klart igår! Och köket! Nej nej nej, inge snyggt. Blandar färger o material hej vilt. Vitt, beige, grönt, svart, rostfritt, guld, puh!

Undra också vad L ska sysselsätta sig med sen när Erik renoverat hela huset inom ett år kanske?! Vad ska hon göra då för att ej tänka på o sakna Hampus?

Fast jag fattar att de vill fräscha till det äckliga huset så fort som möjligt. Jag hade fått krupp av att bo så trångt och så ofräscht.

Sen är det nog inte så värst synd om Erik. Han är den manstypen som trivs med att bli styrd.

Lindas komplex består dock i att hon vill ha en beta som hon kan regera över men att hon attraheras sexuellt av män som är mentalt starkare och sätter upp ett motstånd mot hennes bossande. Det blir inte helt enkelt i längden.
Citera
2025-01-08, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Nu undrade jag hur Hampus o hans nya kille träffades?.Nån som vet?

Säkert på tinder eller nån annan dating app
Citera
2025-01-09, 12:39
Medlem
Anso10765s avatar
Ingen Strömsundbo här som sitter inne på lite skvaller om Hampus o hans nya boyfriend?

Undrar hur Linda tar det, för hon är absolut småkär i hampus så hennes hjärta lär ju va krossat....
Citera
2025-01-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ingen Strömsundbo här som sitter inne på lite skvaller om Hampus o hans nya boyfriend?

Undrar hur Linda tar det, för hon är absolut småkär i hampus så hennes hjärta lär ju va krossat....

Ingen i Strömsund pratar skvaller kolla bara på Carlos Pizarro som försvann i Strömsund 2004 ingen berättar vart han är men många vet vart han är dom är tyst samma med Poly man pratar inte högt bara med varandra i byn SEN är Linda inte småkär i Hampus hon ser han som sin livs stora kärlek och har fått sitt hjärtat krossat i små bitar det är jag hundra procent säker på.
Citera
2025-01-11, 11:04
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodan2024
Ingen i Strömsund pratar skvaller kolla bara på Carlos Pizarro som försvann i Strömsund 2004 ingen berättar vart han är men många vet vart han är dom är tyst samma med Poly man pratar inte högt bara med varandra i byn SEN är Linda inte småkär i Hampus hon ser han som sin livs stora kärlek och har fått sitt hjärtat krossat i små bitar det är jag hundra procent säker på.

Ja hon la ut nåt på Instagram idag som hintade att hon vsr besviken på någon, o nu skulle hon sätta sig själv i främsta rummet.

Tror hon tog det hårt o blev väldigt besviken när Hampus visade upp sin nya.

Hon har ju bjudit in Hampus på allt, högtider, middagar osv ....tror hoppet levt att han ska komma tillbaka
Citera
2025-01-12, 10:31
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ja hon la ut nåt på Instagram idag som hintade att hon vsr besviken på någon, o nu skulle hon sätta sig själv i främsta rummet.

Tror hon tog det hårt o blev väldigt besviken när Hampus visade upp sin nya.

Hon har ju bjudit in Hampus på allt, högtider, middagar osv ....tror hoppet levt att han ska komma tillbaka

Jag tror inte att Linda är en direkt romantisk person, som tror på "livslång kärlek" I hennes värld har alla människor en funktion, som hon ska kontrollera. Sen ser hon det som att om det ska göras slut, så ska det vara på hennes initiativ. Ingen ska lämna henne bara sådär. Hon kan inte hantera att Hampus brutit sig loss och lämnat henne. Det har inget med kärlek att göra.

Sen är Hampus en lika stor narcissist på sitt sätt, så en relation dem emellan var dödsdömd från start.
Citera
2025-01-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tror inte att Linda är en direkt romantisk person, som tror på "livslång kärlek" I hennes värld har alla människor en funktion, som hon ska kontrollera. Sen ser hon det som att om det ska göras slut, så ska det vara på hennes initiativ. Ingen ska lämna henne bara sådär. Hon kan inte hantera att Hampus brutit sig loss och lämnat henne. Det har inget med kärlek att göra.

Sen är Hampus en lika stor narcissist på sitt sätt, så en relation dem emellan var dödsdömd från start.

På vilket sätt är Hampus narcissist?
Citera
2025-01-13, 00:59
Medlem
Ska bli intressant att se hur länge Linda nöjer sig med Erik. Hennes stora kärlek H har ju dumpat henne.

Enligt Polyfamiljens blogg på nätet så lärde L och E känna Hampus på taxijobbet och då hade L och E tydligen en kris i sitt förhållande (säkert L som var less, aldrig nöjd). L hade tät kontakt med H hela tiden o E var så klart missnöjd.

Jag tror att L kommer följa samma mönster igen, hon är så uttråkad med Erik, han är liksom bra o ha bara, sån som gör som hon säger och fixar grejer bara. Äckligt, enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in