Citat:
Ursprungligen postat av
LoketeGo
Fick tv stycken av en kompis, frsta gngen jag testar.
Tog den ena runt kl. 21 igr kvll. Vntade kanske 30-45 min utan att det hnde ntt. Funderade p om jag skulle ta nummer 2 med, men det fick vara, var trtt och somnade.
Tror det var runt 01 jag vaknade. Sg mig sjlv utanfr kroppen att jag lade omkring i sngen. Sedan pltsligt sg jag mig sjlv inne p toa och i det gonblicket blev det ocks sjukt obehagligt. Jag hade bara typ 1 sekunds minne som kom och gick, kunde inte precisera vad jag gjorde och vad jag drmde? om vad jag gjorde, eller om jag gjorde allt och att det bara inte registrerades av minnet. Knde att jag inte hade ngon kontroll p kroppen alls, jag bara gjorde saker. Gick p toa och frskte pissa, gick till kket och frskte dricka vatten. Sen pltsligt var jag i sngen igen och det kndes som en "pissndig-mardrm..."
Minns sedan att jag *tror* att jag kollar p vad klockan r p mobilen, 01.40, det r i alla fall en tid jag hela tiden upprepar fr mig sjlv d jag r osker p om jag kollade tiden eller om jag bara drmde att jag gjorde det.
Nsta scen jag minns var att jag lg klarvaken i sngen med extrem ngest och hg puls. Knde att jag fortfarande saknade kontroll p kroppen, men att jag fick gonblick av verklighet d och d dr jag hade "nykter kontroll". Lg spikrak p mina hnder i sngen och hoppades p att jag inte skulle rra mig ur flcken drifrn.
Somnar till slut igen och vaknar till vckarklockan 05. Skickar ett mail till jobbet o sjukskriver mig d jag fortfarande knner att jag trippar. Nu har jag varit "normal" igen sen 9 i morse, men knner mig fortfarande trg/korkad och det darrar i armarna, ltt yrsel med.
Spolade ned den andra tabletten i toan och ska aldrig rra droger mer, fick mig en riktig skrmselhicka
Jag hade exakt samma sak hndamig nr jag tog fr mycket MDMA med polare. "Vaknade upp" p olika stllen, sysselsatt med saker. Var p polarens frys och skulle ha kttbullar, nsta gng blinkar det till och hela festen typ tittar oroligt p mig, svart igen. Nr jag var "vaken" fattade jag inte att ngot var fel, typ varfr kollar alla p mi sdr? Smamma i frysen, allt kndes precis rtt, trots att jag gjorde galna gjrer, s nr det var svart mste jag gjort nt galet skit