Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2024-01-21, 13:15
Medlem
Substans: THC-P (Tetrahydrocannabiphorol)
lder: 21
Kn: Man
Lngd: 178
Vikt: 80 kg
Mngd: 6 puffar (Mngd THC-P i ett bloss =
5 mg/bloss).Total THC-P i vapen 50mg. (50mg/6=8,3mg, 8,3/puff).
Tidigare erfarenheter fr tillfllet: Grnt, brunt (cannabis), benzodiazepiner, amfetamin, syntetiska cannabinoider och alkohol.
Tid: 18:30 - 23:40

Allt brjade med att jag satt inne p Flashback en tisdag kvll och pltsligt ser jag en reklam p THC-P vapes frn en webbsida. Dr satt jag och tnkte denna mste man ju prva?

Efter ha googlat runt och skt efter information p diverse olika forum och artiklar kring denna fascinerande substans s vljer jag att bestlla denne. Den levererasvldigt kvickt (2 dagar).

18:30 Jag gr till nrmaste coop:en och spnningen att paketet var vldigt litet Efter ha ftt paketet var jag nyfiken hur denna substans skulle komma och pverka mig.

18:40 Jag kan inte hejda mig s pvg ut frn butiken sliter jag upp brevet med en kartong dr vapen ligger i och tar 2 puffar, jag tnker att jag borde vara frsiktig och tar d bara dessa tv puffar. Medans s gr jag pvg hem till lgenheten jag bor halvvgs p vgen mot hemmet s knner jag den dra magiska knslan som alltid uppkommer fr mig i samband med rkningen, det brjar knnas lite pirrigt i kroppen och jag vljer drav att ta 2 puffar till.

19:00 Det brjar knnas bra nu, jag kommer hem och slnger av mig klderna frbereder en skn film att kolla p tar ytterligare 2 puffar, allt brjar att knnas mysigt, huvudet lugn, kroppen lugn.

19:10 Jag kollar p klockan och tiden str still, det har inte ens gtt en timme men det knns som jag suttit i soffan i flera timmar. Jag knde hur kroppen lttnade, ngesten frsvann.

19:40 Jag r helt borta och allt knns underbart, jag r i rymden. tiden blir en abstrakt ide och jag simmar genom rymden. Samtidigt som jag knner denna knsla kan jag knna hur min kropp r lindad i en mjuk kokong av lugn. Till och med varje andetag jag tar knns magiskt.

22:00 Jag vaknar upp frn greened out och fryser, jag r fortfarande helt bng men vljer att frst g upp och duscha fr att gra mig i ordning infr att g och handla lite munchies, r as hungrig, hela munnen r torr.

Innan jag gr till nrmaste mat butik s sveper jag en hel juice kartong r s trstig och tungan r som jmfrelse Sahara knen.

22:40 r p Ica och handlar fr mycket fr vad jag klarar av att ta, det knns som alla kollar p mig. Fattar de att jag r helt vck? Kommer polisen komma? Alla tankar rusar i huvudet.

Alla steg jag tar knns som en koreograferad rrelse i det verdrivet belysta butiken. Paranoian brjar trnga sig in och varje blick knns som ett ddshot.

23:00 Jag r hemma igen och har brjat kka upp allt jag handlat, chips, lsviktsgodiset och chokladen. Det brjar nu bli jobbigt att vara s hr hg fortfarande.

23:40 Jag vljer att g och sova, det r fr jobbigt att vara s hr hg och jag brjar bli orolig, kommer jag vara hg frevigt?

Jag beslutar mig fr att ta ngra djupa andetag och frsker tnka positivt ven om de ptrngande tankarna finns dr. Tillslut sluter jag gonen och somnar in..

Jag rekommenderar starkt THC-P fr de som vill testa och leva som en astronaut i rymden. Det r vrt att tillgga att innan ni beslutar er fr att testa att ni inte verdoserar d det verkar ytterst ltt att gra s.

Se ven till att ni inte behver jobba dagen efter eller gra ngot energikrvande d ni kommer knna er hga ngra dagar eftert (Jag gjorde det iallafall). Det r alltid bst att brja lgt och ka gradvis.

Peace out!
Senast redigerad av Spaero 2024-01-21 kl. 13:30.
Citera
2024-01-21, 14:10
Medlem
Synd att komma med denna rapport 4 dagar efter den blivit klassad
Citera
2024-01-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx

Typiskt! Ska snart testa en annan noid (THCH).
Citera
2024-01-22, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx

Jag har lst om liknande upplevelser innan. Men det r nog vldigt individuellt ocks. Fr mig s gjorde inte THCP srskilt mycket. Fr mig s pminde det lite grann om ett cannabisrus men utan de riktigt positiva knslorna. Bara en seghet i kropp och huvud och p grnsen till lite flummiga tankar. Rkte jag riktigt mycket blev jag bara trtt. Dremot piffade den upp sexlivet bra, det var vl det enda typ.
Citera
2024-03-15, 23:12
Medlem
Det r roligt att hra skna upplevelser som andra haft, men fr mig var THC-P som att leva i en mardrm. Det brjade med att min kille ville att jag skulle prova hans thcp vape. Jag tog 2 sm puffar och vntade ett tag. Eftersom jag inte r s tlamodig tog jag tv puffar till nr han var p toan fr att jag ville knna effekten s snabbt som mjligt. ss tog jag typ 2 till fr jag knde inte den dr konstiga smaken i munnen nr jag tog dem tv frra, och ville vara sker att jag tog dem. BIG MISTAKE! Nu hade jag tagit typ 6 ordentliga blss, och jag var HELT NYBRJARE.

Lite info om mig: 18 r och gr p antidepp (setralin 100mg fr att vara mer specifik)

Det tog ungefr 20 min dr jag och pojkvnenn satt och chillade, ss helt pltsligt var jag i en helt annan vrld. Det frsta jag sa till honom var 'oj shit jag tog fr mycket... jag gillar inte det hr'. Jag var noga med att fylla min hjrna med oro frn vad som kunde hnda, fr att prova snt fr frsta gngen r ngt jag var genuint rdd fr, men jag ville fortfarande uppleva det ngon gng i livet. Pojkvnnen var tvungen att hlla om mig och sga att alt var okej medans jag knde att jag sjnk i hans armar i smlte in i sngen. Mitt hjrta slog dubbelt s snabbt och jag var anfodd s jag trodde att jag hll p att d. Vldigt konstigt. Hr kommer kortfattat lite scenarion som hnde under kvllen som skrmde skiten ur mig:

- Ngon gng under kvllen gick jag ut och sg en ALIEN utanfr mitt boende.
- Min pojkvnn kollade p mig och hans leende brjade sakta vxa till ngot obehagligt och onaturligt s jag vnde mig bort frn honom. Men han insisterade att jag kollade p honom medans jag sa "nej, jag vill inte kolla p dig du ser lskig ut".
- Jag sg en gnom p mitt trumset i mitt rum ??
- Pojkvnnen hll om mig och kollade p mig ss helt pltsligt frvandlas han till Jeff the Killer? Jag tyckte dock han va het so inte s lskigt.
- Att tiden hll p att stanna hela tiden, hade ingen kontroll ver ngonting
- Varje gng jag stngde gonen brjade jag sjunka ner mot jorden, s jag undvek att gra det och frskte hlla dem ppna och distrahera min blick.

FYSISKA REAKTIONER:

-Skakade som FAN, min kke speciellt den kunde inte vara stilla och jag hade spasm i hela kroppen
- hjrtat slog dubbelt s snabbt
- extremt torr mun och hals
- fryste en hel del

Anyways, kanske inte r en s bra id att ta thcp nr du gr p anti depp utan ngon research, och inte bra att ta 6 puffar som nybrjare.
Citera
2024-03-22, 16:04
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miist3r
Det r roligt att hra skna upplevelser som andra haft, men fr mig var THC-P som att leva i en mardrm. Det brjade med att min kille ville att jag skulle prova hans thcp vape. Jag tog 2 sm puffar och vntade ett tag. Eftersom jag inte r s tlamodig tog jag tv puffar till nr han var p toan fr att jag ville knna effekten s snabbt som mjligt. ss tog jag typ 2 till fr jag knde inte den dr konstiga smaken i munnen nr jag tog dem tv frra, och ville vara sker att jag tog dem. BIG MISTAKE! Nu hade jag tagit typ 6 ordentliga blss, och jag var HELT NYBRJARE.

Lite info om mig: 18 r och gr p antidepp (setralin 100mg fr att vara mer specifik)

Det tog ungefr 20 min dr jag och pojkvnenn satt och chillade, ss helt pltsligt var jag i en helt annan vrld. Det frsta jag sa till honom var 'oj shit jag tog fr mycket... jag gillar inte det hr'. Jag var noga med att fylla min hjrna med oro frn vad som kunde hnda, fr att prova snt fr frsta gngen r ngt jag var genuint rdd fr, men jag ville fortfarande uppleva det ngon gng i livet. Pojkvnnen var tvungen att hlla om mig och sga att alt var okej medans jag knde att jag sjnk i hans armar i smlte in i sngen. Mitt hjrta slog dubbelt s snabbt och jag var anfodd s jag trodde att jag hll p att d. Vldigt konstigt. Hr kommer kortfattat lite scenarion som hnde under kvllen som skrmde skiten ur mig:

- Ngon gng under kvllen gick jag ut och sg en ALIEN utanfr mitt boende.
- Min pojkvnn kollade p mig och hans leende brjade sakta vxa till ngot obehagligt och onaturligt s jag vnde mig bort frn honom. Men han insisterade att jag kollade p honom medans jag sa "nej, jag vill inte kolla p dig du ser lskig ut".
- Jag sg en gnom p mitt trumset i mitt rum ??
- Pojkvnnen hll om mig och kollade p mig ss helt pltsligt frvandlas han till Jeff the Killer? Jag tyckte dock han va het so inte s lskigt.
- Att tiden hll p att stanna hela tiden, hade ingen kontroll ver ngonting
- Varje gng jag stngde gonen brjade jag sjunka ner mot jorden, s jag undvek att gra det och frskte hlla dem ppna och distrahera min blick.

FYSISKA REAKTIONER:

-Skakade som FAN, min kke speciellt den kunde inte vara stilla och jag hade spasm i hela kroppen
- hjrtat slog dubbelt s snabbt
- extremt torr mun och hals
- fryste en hel del

Anyways, kanske inte r en s bra id att ta thcp nr du gr p anti depp utan ngon research, och inte bra att ta 6 puffar som nybrjare.
Man mste vara 18 fr att skriva p Flashback.
Citera
2024-03-25, 06:44
Medlem
nakamotos avatar
Man man ju bli TH-CP skadad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in