Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.
För att en vecka senare begå en handling med straffvärde på upp till livstid...
Var han adopterad eller?
Richard Myrtin låter inte turkiskt.
Många personer på hans Facebook har ett iranskt efternamn som börjar på Z och skriver även på persiska till honom.
De ger lite azerbaijani-vibbar och dessa identifierar sig ofta som turkar i Iran.
Var han adopterad eller?
Richard Myrtin låter inte turkiskt.
Många personer på hans Facebook har ett iranskt efternamn som börjar på Z och skriver även på persiska till honom.
De ger lite azerbaijani-vibbar och dessa identifierar sig ofta som turkar i Iran.
Avlidne farsan heter Sven?
Märkligt alltihop.
I inlägg#14 skriver han själv att han är just halviranier. Farsan var svensk.
Den där läxan var kortvarig va ? En vecka efter du skrev hur mycket du lärde dig satt du o knarkarfesta igen
Det här är väl turken Richard Myrtin på knarkarfest igen i juli i år ?? Är det din mamma som bestämde de? Slog du henne när du gick hem till henne sen eller sparka du din pappa istället för variations skull?
Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.
Shit va sjukt, komma in hit och försöka upprätthålla sin heder, jag är en bra kille bla bla till att dagar senare ta steget ännu längre och döda sin pappa..
Fup skulle va trevligt
Från att slå sin mor till att döda sin pappa.
Stackars mamman, jag lider med dig. RIP pappan.
Shit, har han dödat sin pappa också, fy fan va sjukt.
Den där läxan var kortvarig va ? En vecka efter du skrev hur mycket du lärde dig satt du o knarkarfesta igen
Det här är väl turken Richard Myrtin på knarkarfest igen i juli i år ?? Är det din mamma som bestämde de? Slog du henne när du gick hem till henne sen eller sparka du din pappa istället för variations skull?
Den 21a skrev "springpundare" detta inlägg ovan och dagen efter den 22 så var det precis det som hände..
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Shit, har han dödat sin pappa också, fy fan va sjukt.
"Richard Myrtin har den 22 juli 2024 (se sekretessbilaga för preciserad
brottsplats) i Norrtälje kommun, med våld berövat NN 7 livet genom att slå,
sparka, stampa på eller utöva annat våld mot honom."
Våldet har orsakat följande skador:
- en omfattande blödning under hjärnans hårda hinna och förskjutning av
hjärnans medellinje åt vänster
- blödning kring den vänstra tinningmuskulaturen och på huvudsvålens insida
på hjässan
- blåmärken, hudblödningar och ytliga sårskador i ansiktet, på läpparna och
händerna samt bålens högra sida
- blödningar i tungan
- frakturer på två revben på den högra sidan av bröstkorgens framsida med
blödningar i omgivande mjukdelar
- blödningar i mjukdelarna på halsen och på armarna
- blödningar i mjukdelarna på den vänstra sidan av bröstkorgens ryggsida och
fraktur på underliggande revben.
"NN 7 har den 24 juli 2024 avlidit till följd av traumatisk blödning under den
hårda hjärnhinnan"
Kompisen på festvideon den 20:e, han i rastakläderna driver tydligen nått cannabis skit som mgm med var delaktig i.
Kompisens FB sida var helt galen. Polisen borde ju ha span på killen om inte förr så nu.
Möjligt MGM fått en haschpsykos, han gick helt bananas på pappan
Den här tråden måste få lite mer uppmärksamhet! Det är ju ett vedervärdigt handlande mot sina föräldrar. Skönt för mamman att han blir inlåst annars hade också hennes dagar varit räknade. Undrar var TS tog vägen här?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!