Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
Igår, 19:13
Medlem
Kan någon snäll person lägga upp FUP? Vore tacksam.
Citera
Igår, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richiie
Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.

För att en vecka senare begå en handling med straffvärde på upp till livstid...
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Var han adopterad eller?
Richard Myrtin låter inte turkiskt.
Många personer på hans Facebook har ett iranskt efternamn som börjar på Z och skriver även på persiska till honom.
De ger lite azerbaijani-vibbar och dessa identifierar sig ofta som turkar i Iran.

Avlidne farsan heter Sven?

Märkligt alltihop.
Citera
Igår, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Var han adopterad eller?
Richard Myrtin låter inte turkiskt.
Många personer på hans Facebook har ett iranskt efternamn som börjar på Z och skriver även på persiska till honom.
De ger lite azerbaijani-vibbar och dessa identifierar sig ofta som turkar i Iran.

Avlidne farsan heter Sven?

Märkligt alltihop.

I inlägg#14 skriver han själv att han är just halviranier. Farsan var svensk.
Citera
Igår, 22:21
Medlem
Kan moderator ändra/lägga till rubriken ''nu mordmisstänkt på andra föräldern''?
Citera
Igår, 22:56
Medlem
kubuns avatar
Undrar om det är farsan hans som sitter i mitten till höger på filmen han visar på Facebook? Ja snacka om att ställa till det för sig
Citera
Idag, 00:33
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpringPundare
Den där läxan var kortvarig va ? En vecka efter du skrev hur mycket du lärde dig satt du o knarkarfesta igen

Det här är väl turken Richard Myrtin på knarkarfest igen i juli i år ?? Är det din mamma som bestämde de? Slog du henne när du gick hem till henne sen eller sparka du din pappa istället för variations skull?

https://imgur.com/a/eisziOI

Tappa inte tvålen
Är det stackars mördade pappan på bilden tro? Hoppas han trivdes lika illa i häktet den här gången. Undrar hur man blir sådan? Psykopat?
Citera
Idag, 03:23
Medlem
Praisethesuns avatar
Fy fan. Tankar går till föräldrarna. Stackare
Citera
Idag, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richiie
Straffet påföljden jag fick var 3veckor i Sollentuna häktet ... Fulla restriktioner. Jag säger bara fy fan aldrig aldrig igen vill aldrig någonsin ha med häktet eller fängelset att göra jag lärde mig en grov läxa för livet där. Verkligen ingen rolig period eller kul att vara inlåst överhuvudtaget.

Bra.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in