Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-23, 00:50
  #1
Medlem
Få spelare har karriärer som kan mäta sig med Zlatan Ibrahimovics.
I åtta avsnitt minns vi tillbaka på svensk fotbolls främste genom tiderna.
Du ser alla avsnitt på TV4 Play..

Någon som har sett serien? Är den sevärd? Såg det av en slump visste inte ens att det fanns en dokumentär.

Det första avsnittet av "Historien om Zlatan" finns nu att streama på TV4 Play. Nya avsnitt kommer på måndagar och fredagar. Dokumentärserien består av totalt 8 avsnitt.

https://www.filmtopp.se/nyhet/tv4pla...erie-om-zlatan
Citera
2024-01-23, 05:18
  #2
Bannlyst
Jag stod inte ut med ett ”sound bite” från samtalet med Pierce Morgan, fantastisk på plan men en fitta vis sidan av, att som elitidrottare med en nettolön på 150 miljoner om året i PSG inte tycka det är nog, utan alliera sig med ett spelbolag som utnyttjar folk, lågt, för jävla lågt
Citera
2024-01-23, 14:13
  #3
Medlem
lunarluddes avatar
Var är dokumentärerna om Källström och Svensson?

Om det var någon annan än Zlatan som hade gjort utspelet om Qatar så hade dom säkert fått massa skit och blivit "cancelled" fast jag tycker han gjorde rätt som sa vad han tycker men tänkt tanken på detta.

Fast har varit jävligt kul att se han i landslaget när han har dominerat en hel del, men han är inte den enda spelaren som borde få uppmärksamhet.
Citera
2024-02-01, 18:27
  #4
Medlem
ricardo22s avatar
Ser jag fel eller är avsnitten 11-15 minuter långa??

Jag trodde att det skulle vara en uttömmande avslappnad dokumentär under 8 eller i alla fall 4 timmar. Nu blir det ju bara garenterat allt man redan sett hundra gånger innan. Samma leende zlatan som ung. Samma Inter- mål, samma el classico och bicicleta mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in