Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2024-04-07, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrippyMommo
Lter fett nice! Vilken dos typ? HHC rcker 2-3 bloss, s THCH mindre 1-2?

Rent generellt s krvs det mindre THCH om du puffar, men beror p hur stora puffar och om du hller de inne lnge.

Men ett gott tips r att brja med 2 puffar vnta och se efter 45min, och drefter utvrdera, 2 puffar borde ge ett hrligt och sknt rus och 4 puffar eller mer brukar ge en ett "spirituellt" rus hahaha!
Citera
2024-04-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Menar du att du trodde det gtt en timme men titta p klockan sa va det 10minuter?

Precis det kndes som att en timme hade gtt fast n det var bara minuter som hade ndrats p klockan!
Citera
2024-04-09, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spaero
Precis det kndes som att en timme hade gtt fast n det var bara minuter som hade ndrats p klockan!
Det brukar indikera p bra grejer.
Citera
2024-06-03, 13:35
Medlem
Ganska lockande att bestlla THCH nr man ser ngra recensioner i en lista p en olja som

r potent och ska i lnge dessutom.Jag r inte ett fan av dom dsiga baksmllorna som man fick av det smutsiga HHC extraktet men man blir sugen att bestlla nr priset dessutom snks.

Eller har ni testat denna olja frn Dr herbals och kan sga ngot om den?

Frgan som ekar i min skalle r vl med om det kan vara en produkt som man mr bttre utan?

Har dlig erfarenhet att haft baksmlla 3 veckor efter jag slutade med HHC innan jag fattade att det inte var nyttigt.Rena isolat har man inget problem med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in