Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-25, 09:02
Medlem
Kpte ett billigt Gamestickpaket med kontroller osv. Nu funkar inte sjlva stickan s jag fick en refund p hela paketet. Men nu sitter jag hr med resten av sakerna till ingen nytta. Finns det ngon billig ersttningsdongel som man stoppa in kortet och wifipluggen i s man kan nvnda det?
/C
Citera
2024-01-25, 09:19
Medlem
SchrodingersPizzas avatar
Helt omjligt att hjlpa till med denna vldigt dliga frgestllning. Se till att lmna all relevant information, vad exakt r det du har kpt och i vad exakt r det du ska anvnda det, s kanske ngon faktiskt kan hjlpa dig.
Citera
2024-01-25, 09:44
Medlem
Oj d, trodde inte att det undgtt ngon med tanke p all reklam det gjorts strax innan jul, att man kunde kpa en sticka med alla retrospel. Ngot fr oss som inte r inbitna gamers utan mest ville skaffa ngot till ungarna.

Googlar man Gamestick kommer det upp fljande - Vr Game Stick r en kraftfull, brbar spelkonsol som r utformad fr spelare som vill spela p sprng eller bara letar efter en mer kompakt lsning. Konsolen levereras med trdlsa kontroller, s du kan spela frn soffan eller var som helst i rummet utan att behva oroa dig fr att kablar ska vara i vgen.

Men det kanske r fr basic fr att frga p detta forum. 🙄
Citera
2024-01-25, 09:46
Moderator
^Eazs avatar
Dator- och konsolspel --> Spelkonsoler
/Moderator
Citera
2024-01-25, 09:49
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
Oj d, trodde inte att det undgtt ngon med tanke p all reklam det gjorts strax innan jul, att man kunde kpa en sticka med alla retrospel. Ngot fr oss som inte r inbitna gamers utan mest ville skaffa ngot till ungarna.

Googlar man Gamestick kommer det upp fljande - Vr Game Stick r en kraftfull, brbar spelkonsol som r utformad fr spelare som vill spela p sprng eller bara letar efter en mer kompakt lsning. Konsolen levereras med trdlsa kontroller, s du kan spela frn soffan eller var som helst i rummet utan att behva oroa dig fr att kablar ska vara i vgen.

Men det kanske r fr basic fr att frga p detta forum. 🙄

Ok, innan du frsker idiotfrklara folk, s kanske du borde tnka efter s du inte idiotfrklarar dig sjlv istllet.

Du r medveten om att det finns hundratals olika "gamesticks", frn en massa olika tillverkare.

S posta exakt vilken modell det r du har, s man vet vilken du pratar om.
Citera
2024-01-25, 09:50
Medlem
SchrodingersPizzas avatar
Imponerande att du inte lyckas bertta vad du kpt. Att sga att du kpt en Gamestick r som att sga att du kpt en Dator eller en Bil. Det beskriver egentligen inget relevant fr ditt problem.

Kan du inte komma med konkret information r det inte lnt att be om hjlp.

Men mitt rd r att slnga skiten och logga ut frn Flashback s du inte kan skriva fler inlgg.
Citera
2024-01-25, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchrodingersPizza
Imponerande att du inte lyckas bertta vad du kpt. Att sga att du kpt en Gamestick r som att sga att du kpt en Dator eller en Bil. Det beskriver egentligen inget relevant fr ditt problem.

Kan du inte komma med konkret information r det inte lnt att be om hjlp.

Men mitt rd r att slnga skiten och logga ut frn Flashback s du inte kan skriva fler inlgg.

Jeez, att du orkar. Ett tips, ta tag i dina aggressionsproblem i stllet fr att kommentera inlgg som du tycker r irrelevanta d.

Som jag skrev var jag ute efter en ersttningsdongel och trodde inte att det behvdes s mycket vrig info. Redan dr gick du igng.

Men OK, hade ltt kunnat posta en lnk om ngon faktisk varit intresserad av att ge ett svar.

https://www.maxgaming.se/sv/retro-ga...4aAkWDEALw_wcB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in