Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-25, 09:02
  #1
Medlem
Köpte ett billigt Gamestickpaket med kontroller osv. Nu funkar inte själva stickan så jag fick en refund på hela paketet. Men nu sitter jag här med resten av sakerna till ingen nytta. Finns det någon billig ersättningsdongel som man stoppa in kortet och wifipluggen i så man kan änvända det?
/C
Citera
2024-01-25, 09:19
  #2
Medlem
SchrodingersPizzas avatar
Helt omöjligt att hjälpa till med denna väldigt dåliga frågeställning. Se till att lämna all relevant information, vad exakt är det du har köpt och i vad exakt är det du ska använda det, så kanske någon faktiskt kan hjälpa dig.
Citera
2024-01-25, 09:44
  #3
Medlem
Oj då, trodde inte att det undgått någon med tanke på all reklam det gjorts strax innan jul, att man kunde köpa en sticka med alla retrospel. Något för oss som inte är inbitna gamers utan mest ville skaffa något till ungarna.

Googlar man Gamestick kommer det upp följande - Vår Game Stick™ är en kraftfull, bärbar spelkonsol som är utformad för spelare som vill spela på språng eller bara letar efter en mer kompakt lösning. Konsolen levereras med trådlösa kontroller, så du kan spela från soffan eller var som helst i rummet utan att behöva oroa dig för att kablar ska vara i vägen.

Men det kanske är för basic för att fråga på detta forum…. 🙄
Citera
2024-01-25, 09:46
  #4
Moderator
^Eazs avatar
Dator- och konsolspel --> Spelkonsoler
/Moderator
Citera
2024-01-25, 09:49
  #5
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
Oj då, trodde inte att det undgått någon med tanke på all reklam det gjorts strax innan jul, att man kunde köpa en sticka med alla retrospel. Något för oss som inte är inbitna gamers utan mest ville skaffa något till ungarna.

Googlar man Gamestick kommer det upp följande - Vår Game Stick™ är en kraftfull, bärbar spelkonsol som är utformad för spelare som vill spela på språng eller bara letar efter en mer kompakt lösning. Konsolen levereras med trådlösa kontroller, så du kan spela från soffan eller var som helst i rummet utan att behöva oroa dig för att kablar ska vara i vägen.

Men det kanske är för basic för att fråga på detta forum…. 🙄


Ok, innan du försöker idiotförklara folk, så kanske du borde tänka efter så du inte idiotförklarar dig själv istället.

Du är medveten om att det finns hundratals olika "gamesticks", från en massa olika tillverkare.

Så posta exakt vilken modell det är du har, så man vet vilken du pratar om.
Citera
2024-01-25, 09:50
  #6
Medlem
SchrodingersPizzas avatar
Imponerande att du inte lyckas berätta vad du köpt. Att säga att du köpt en Gamestick är som att säga att du köpt en Dator eller en Bil. Det beskriver egentligen inget relevant för ditt problem.

Kan du inte komma med konkret information är det inte lönt att be om hjälp.

Men mitt råd är att slänga skiten och logga ut från Flashback så du inte kan skriva fler inlägg.
Citera
2024-01-25, 11:59
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchrodingersPizza
Imponerande att du inte lyckas berätta vad du köpt. Att säga att du köpt en Gamestick är som att säga att du köpt en Dator eller en Bil. Det beskriver egentligen inget relevant för ditt problem.

Kan du inte komma med konkret information är det inte lönt att be om hjälp.

Men mitt råd är att slänga skiten och logga ut från Flashback så du inte kan skriva fler inlägg.

Jeez, att du orkar…. Ett tips, ta tag i dina aggressionsproblem i stället för att kommentera inlägg som du tycker är irrelevanta då.

Som jag skrev var jag ute efter en ersättningsdongel och trodde inte att det behövdes så mycket övrig info. Redan där gick du igång.

Men OK, hade lätt kunnat posta en länk om någon faktisk varit intresserad av att ge ett svar.

https://www.maxgaming.se/sv/retro-ga...4aAkWDEALw_wcB
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback