Citat:
Ja precis han liknar många. Jag trodde först jag visste precis vem det var för han är lik en kille jag snackade med på ett ställe vid Svingeln(alltså för flera månader sedan, inte nu) . Men nej jag tror inte det var han ändå. Men hoppas han kommer till rätta.Tror det är svårt för att det inte finns någonstans uppenbart att söka i dagsläget. Han såg senast vid Olskroken och bodde i Lunden - låter som han träffat en bekant där i så fall, alternativt så har de kunnat spåra senaste köp från hans konto (ICA och Systembolaget ligger där). Han kan mycket väl ha försvunnit den nionde eller den femtonde med andra ord. Redbergsplatsen är en knytpunkt där man kan ta sig till alla platser i staden i princip.
Tyvärr så var det även en sen efterlysning och Martin ser ut som många andra människor i mängden. Jag skulle inte komma ihåg om jag sett honom två veckor senare såvida han inte betedde sig på ett sätt som han stack ut.
Inte omöjligt att han råkat ut för brott, men inget tyder på att han var inblandat i något skumt så i så fall så skulle det vara något som har skett helt måfå.
Om man ska börja söka efter honom så får man börja runt hans eget hem (se Ines som hittades 500 meter från sin bostad), men som sagt han kan ha tagit sig var som helst i staden.
Tyvärr så var det även en sen efterlysning och Martin ser ut som många andra människor i mängden. Jag skulle inte komma ihåg om jag sett honom två veckor senare såvida han inte betedde sig på ett sätt som han stack ut.
Inte omöjligt att han råkat ut för brott, men inget tyder på att han var inblandat i något skumt så i så fall så skulle det vara något som har skett helt måfå.
Om man ska börja söka efter honom så får man börja runt hans eget hem (se Ines som hittades 500 meter från sin bostad), men som sagt han kan ha tagit sig var som helst i staden.
Bor i Gbg och tänker ibland att man kanske skulle engagera sig i missing people, för jag blir alltid så berörd när folk bara försvinner. Mardröm för anhöriga tänker jag också..