Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-28, 15:37
Medlem
Dejtade en kvinna i 4O ars aldern och det gick riktigt snett, kvinnor har inte hansyn lengre och bara tar for sig. Blev fragad hur har bor och jag sa att jag bor i en 2a precis utanfor tullarna. Det var tydligen inte bra alls, "va litet", "hur ska mina barn fa plats der". "Du har inga bolan eller billan jag har en massa lan." Jag tackade for mig och gick, fick attityd hela tiden. Vet ej var ni kvinnor har fatt lyft ifran, men usch.
Citera
2024-01-28, 15:41
Medlem
GertBennys avatar
Bortskmda krring. Skit i henne och ta en runk istllet och njut av ett bekymmer mindre i ditt liv.
Citera
2024-01-28, 15:42
Bannlyst
Fr mig r det red flags om inte tar den i 2an eller ger yogapants, ditt exempel med prat om ungar och lnesituation p frsta dejten hade ocks ftt mig att g p toaletten
Citera
2024-01-28, 15:58
Medlem
sebastian66s avatar
Haha du gjorde rtt helvete hur kan man ens frga sna sjuka saker.
Jag skulle nog sagt att jag operererat bort kuken med bara fr att hja stmningen och se hur faanskapet skulle reagera.
Citera
2024-01-28, 16:16
Avstngd
OnkelUnkass avatar
Varfr har ditt tangentbord inte ,, om du bor i Sverige?
Citera
2024-01-28, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Varfr har ditt tangentbord inte ,, om du bor i Sverige?

blev trasig igar, ska skaffa en ny, tangenten brevid O funkar inte heller, eller siffran O. skumt.
Citera
2024-01-28, 16:43
Avstngd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
blev trasig igar, ska skaffa en ny, tangenten brevid O funkar inte heller, eller siffran O. skumt.

Det dr brukade hnda mig hipp som happ nr man satt p msn, man kom t nt jvla snabbkommando som ndrade tangentbordet till ett amerikanskt. Lste aldrig problemet, var tvungen att installera om skiten varje gng det hnde
Citera
2024-01-28, 17:58
Medlem
calvinclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Det dr brukade hnda mig hipp som happ nr man satt p msn, man kom t nt jvla snabbkommando som ndrade tangentbordet till ett amerikanskt. Lste aldrig problemet, var tvungen att installera om skiten varje gng det hnde

Haha! Vi tar det en gng fr alla. Winkey + space.

ter till frgan. Bra du gick vidare. Fr mig r en red flag om de gjort volontrarbete i Afrika. Det r vl ingen red flag s mer utav att jag kommer inte klicka med den hr personen.
Senast redigerad av calvinclown 2024-01-28 kl. 18:04.
Citera
2024-01-28, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robiniskogen
Dejtade en kvinna i 4O ars aldern och det gick riktigt snett, kvinnor har inte hansyn lengre och bara tar for sig. Blev fragad hur har bor och jag sa att jag bor i en 2a precis utanfor tullarna. Det var tydligen inte bra alls, "va litet", "hur ska mina barn fa plats der". "Du har inga bolan eller billan jag har en massa lan." Jag tackade for mig och gick, fick attityd hela tiden. Vet ej var ni kvinnor har fatt lyft ifran, men usch.

Man ska hitta en enkel kvinna.
Citera
2024-01-28, 19:17
Medlem
Lttsam, ltt att handskas med, inget jvla drama och attraktiv r ju det absolut minsta du ska leta efter, hon diskade ju sig sjlv vldigt ltt p de punkterna.

Anledningen till att man dejtar r ju trots allt att du ska ta reda p om personen r bra fr dig, r hon ett net positiv eller r det ett jvla ruckelhus som man hade behvt renovera i 5 r fr att man ens skulle kunna bo dr utan att trilla av pinnen.
Citera
2024-01-29, 10:11
Medlem
Ryu94s avatar
Akta er fr tjejer med en BMI 30+. Kryllar av dessa pizzatande fetton p dejtingapparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in