Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-01-30, 07:58
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Äääh, en jävla myt att man ska åka på tjejtuttar och förvandlas till en finne, du kan kura mer eller mindre bra, köra dom klassiska basgrejjerna är fan så mycket.

Jag vet många som kurat inklusive mig själv, finnar förekommer såklart, men dom där tjejtuttarna och att dra knytnäven genom varenda gipsvägg man ser är inget jag sett i verkligheten

Ska man handla ska man köpa av folk som kör själva, som tar sina egna grejjer och vet var dom säljer, loggar du in på nätet och handlar från första bästa sajt i Kina så är det KANSKE större risk att du blir flint med tjejtuttar

Haha du verkar vara sån expert på ämnet "bro" risken finns alltid när man tar gears, östrogen du vet..
Citera
2024-01-30, 08:03
Medlem
Full-Retards avatar
Är du säker på att ditt hjärta sitter på vänster sida?
Citera
2024-01-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Hej.

Det är som att mitt vänstra bröst saknar muskler helt på en punkt av övre delen av bröstet. Är detta en sjukdom eller hur kan det bli såhär?

Jag ska länka två foton så ni kan se skillnaden.
https://ibb.co/FBZdkW1 vä bröst där det felar.
https://ibb.co/tbpF0Ly hö bröst, helt normalt.

Vad kallas detta och varför blir det så? Går det att lösa?

Båda dina bröstmuskler ser ut att "sakna" en del, men framförallt som du skriver så sticker vänster ut

jag tror inte du kan göra något åt det, jag själv är ganska tränad, och när jag spänner mig framför spegeln så ser jag tydligt att jag har på ena sidan kortare bröstmuskel än på andra sidan, så har det alltid varit. När jag var yngre försökte jag kompensera och tex bara träna ena bröstmuskeln osv men det skiter jag i nu. När du blir äldre fattar du att det är helheten, skadefrihet och må bra som är själva grejen med träning, så tänkt inte på det
Citera
2024-01-30, 08:13
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Svårt att avgöra? Skillnaden syns jätte tydligt på bilderna.

Nej, ingen olycka. Det är trattbröst med största sannolikhet.
Tycker inte du ska bry dig om du inte har fysiska obehag av det. När man är ung vill man vara som andra. Men med åren blir man säkrare på sig själv och är gärna inte som andra. Bygg inte muskler. Det är inte fint.
Citera
2024-01-30, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barry_b
Haha du verkar vara sån expert på ämnet "bro" risken finns alltid när man tar gears, östrogen du vet..

Risker finns det med allt, du kan dö under en blindtarmsoperation också.

Av de säkert 300 personer jag har stött på som lurat så har jag aldrig sprungit på någon med en definierad B-kupa som kräver sport-BH.

Det närmaste jag har kommit var ett par som körde sån där kur som kräver en halvmeter lång spruta utan och gå till gymmet, dom sög vätska och blev som vattenballonger i kroppen.

Det är som med allt annat, du kan köra sådant som dom trycker i en Belgien Blue innan slakt, eller så kör du lite testo och D-bol eller någon annan nybörjarekur.

Du kan dricka 2 mellanöl eller 2 liter T-röd, valet är ditt och vart du lägger nivån är upp till dig, en liten lur kan hjälpa TS att bygga muskler och det här upp till honom att avgöra om jag är en skitsnackare eller inte
Citera
2024-01-30, 11:37
Medlem
GormDenGamles avatar
Det mest oroväckande är att du inte har hår på bröstet. Inte mycket man där inte.
För övrigt är det bara att styrketräna så att det jämnar ut sig.
Citera
2024-01-30, 12:12
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Äääh, en jävla myt att man ska åka på tjejtuttar och förvandlas till en finne, du kan kura mer eller mindre bra, köra dom klassiska basgrejjerna är fan så mycket.

Jag vet många som kurat inklusive mig själv, finnar förekommer såklart, men dom där tjejtuttarna och att dra knytnäven genom varenda gipsvägg man ser är inget jag sett i verkligheten

Ska man handla ska man köpa av folk som kör själva, som tar sina egna grejjer och vet var dom säljer, loggar du in på nätet och handlar från första bästa sajt i Kina så är det KANSKE större risk att du blir flint med tjejtuttar
Jag vet många som börjat med såna där kurer, testo, ja kalla det vad du vill. Samtliga är trasiga idag, med olika brister. Sönderknarkade, finniga, pluffsiga och med extremt dåligt omdöme/temperament. Dom har pajjat både sig själva och sin omgivning.
Citera
2024-01-30, 12:40
Medlem
Citat:

Nej det gör det inte, mikroskopisk skillnad. Skulle inte bry mej för fem öre.
Bara du som hakat upp dej på detta.
Citera
2024-01-30, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlmightyFarfar
Jäklar låter som något frpn vikings, går man igenom denna tortyr enbart för utseendet är man läskig. Även om man har problem känns som ett lungt liv i soffan är att föredra.

Haha. Tycker inte det är konstigare än att ha tandställning som drar och spänner Hittade en bra bild

https://www.mayoclinic.org/-/media/k...s-632-8col.jpg

Jag tror det är bättre att göra det tidigt för när man blir äldre växer bröstbenet ihop och stelnar, blir mindre flexibelt och det kommer förmodligen kännas mer.

Citat:
Hej,
Har läst många som rekommender vacuumbell. Som du fäster på bröstkorgen o pumpar upp. Efter månader så ska det korrigeras. Många säger att det ger effekt efter kontinuerlig användning. Hört talas om det?

Nä, inte hört om.

När det kommer till kirurgi är det nästan alltid det bästa man ska gå på, inte välja sånt som utvecklas runt om den bästa metoden för att det är billigare, eller säkrare. Ska man ha resultat så är det ofta plågsamt och lägga sig under kniven som gäller.
Senast redigerad av Kakersson 2024-01-30 kl. 14:07.
Citera
2024-01-30, 14:30
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:

Det jag menar är att det är svårt att avgöra om det är muskeldeformation/ruptur eller genetisk deformation av skelett/revben. Hade du varit mer definierad med större muskulatur och med lägre kroppsfett hade man kunnat se tydligare var/hur muskeln fäster, det jag menar.
Men ja det kan mycket väl vara trattbröst. Få tid med läkare för att avgöra.
Citera
2024-01-30, 18:42
Medlem
Dulces avatar
Vad jag vet så kan vissa som tränar hårt på gym utveckla detta. Sett de på vissa bodybuilders osv. De kan bli värre om man kör hård bröst träning.
Citera
2024-01-31, 21:08
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakersson
Haha. Tycker inte det är konstigare än att ha tandställning som drar och spänner Hittade en bra bild

https://www.mayoclinic.org/-/media/k...s-632-8col.jpg

Jag tror det är bättre att göra det tidigt för när man blir äldre växer bröstbenet ihop och stelnar, blir mindre flexibelt och det kommer förmodligen kännas mer.

Nä, inte hört om.

När det kommer till kirurgi är det nästan alltid det bästa man ska gå på, inte välja sånt som utvecklas runt om den bästa metoden för att det är billigare, eller säkrare. Ska man ha resultat så är det ofta plågsamt och lägga sig under kniven som gäller.

Det är en konservativ behandling, istället för operation. Metoden fungerar, väldigt många verkar nöjda efter genomförd behandling. Men du måste hålla på med det i 1 år. Men inte krävande. Du använder vakuumpumpen 3-4 timmar om dagen (helst) i upp till ett år. Vissa kan behöver längre. Men ska räcka.

Har nu kontaktat en läkare för det företaget som säljer såna. Amerikanskt företag. För att prova ut rätt storlek av pump. Får se vad som händer.

Problemet är att en operation kostar typ 100.000kr här i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in