Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-02-05, 15:47
  #25
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Sedan när försvinner "inlägget redan rapporterat" när ni släcker en rapportering? Det har efterfrågats flera gånger men jag har adrig sett att det fixades. Jag skulle tro att det inte är samma inlägg som tempezzt 'undersökt'. Tippar på att han kollat TS men för att få rubrik justerad kan man ju rapportera vilket inlägg som helst i tråden.

Nej, så ska det ju inte längre vara enligt uppgift. För x antal år sedan släcktes rapporten bort så att den inte syntes för användarna när den var åtgärdad eller avvisad utan åtgärd men numera ligger de kvar för att inte upprepade rapporter ska göras för samma regelbrott.

Faktum kvarstår för min del. När jag kollade trådstarten var den inte rapporterad för något regelbrott alls vaför jag påpekade det här i tråden (inlägg 4).
Citera
2024-02-05, 19:17
  #26
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Faktum kvarstår för min del. När jag kollade trådstarten var den inte rapporterad för något regelbrott alls vaför jag påpekade det här i tråden (inlägg 4).

Du kan ju inte dra slutsatsen att den inte är rapporterad för rubrik genom att endast kolla TS. Rubriken, eller tråden som helhet, kan rapporteras på valfritt inlägg.
Citera
2024-02-05, 19:48
  #27
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Du kan ju inte dra slutsatsen att den inte är rapporterad för rubrik genom att endast kolla TS. Rubriken, eller tråden som helhet, kan rapporteras på valfritt inlägg.

Det är det normala att rapport för 0.01 görs på trådstarten eftersom det är användaren som startar tråden som sätter den initiala rubriken. Rapporterar man en tråd för 0.01 på ett annat inlägg är man bara korkad.
Citera
2024-02-06, 02:14
  #28
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Du kan ju inte dra slutsatsen att den inte är rapporterad för rubrik genom att endast kolla TS. Rubriken, eller tråden som helhet, kan rapporteras på valfritt inlägg.
Jag tittade på rapporteringen på trådstarten innan jag skapade tråden, och efter att tempeZZt påstod att det inte fanns någon rapportering. Båda gångerna syntes det tydligt att tråden var rapporterad för 0.01. Han ljuger helt enkelt och kan inte stå för att han hade fel.
Citera
2024-02-06, 06:51
  #29
Moderator
blomvattnares avatar
Den här tråden startades 2024-02-03 klockan 14.14.

Vid den tidpunkten var startinlägget i den aktuella tråden rapporterat en gång för 0.01, och då gällde det önskemål om datum tillagt i rubriken.

2024-02-03 klockan 18.01 rapporterades startinlägget med önskemål om att få namnet tillagt i rubriken.

2024-02-04 klockan 01.05 rapporterades startinlägget med önskemål om att få namnet tillagt i rubriken.

2024-02-04 klockan 09.20 lades namnet till i rubriken.
Citera
2024-02-06, 07:37
  #30
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är det normala att rapport för 0.01 görs på trådstarten eftersom det är användaren som startar tråden som sätter den initiala rubriken. Rapporterar man en tråd för 0.01 på ett annat inlägg är man bara korkad.

Det får stå för dig. Jag hade nog rapporterat på inlägget som skrevs den 20'e december, där det klart framgår vem det handlar om, utan att känna mig speciellt korkad.

Vad jag ville få sagt, och vad du inte vill ta åt dig, är att du inte kategoriskt kan säga att tråden inte var rapporterad för 0.01 bara för att du inte ser nån rapport på TS. Korkat eller ej...
__________________
Senast redigerad av Noxyl 2024-02-06 kl. 07:39.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback