Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-04, 12:49
Vad gör ni med bonusbarn som är äckligt bortskämda och inte ens kan hämta ett glas vatten själv?
Min särbo ser inte helt det själv så vi bråkar ofta om det.
Min hund 🐶 är miljoner gånger met uppfostrad än ungarna.
Och hans morsa o farsa är du helt psykopatiska och ska ha full kontroll över honom hela tiden.
Att vara 45 år o inte tillåts klippa navelsträngen känns Inge bra.
Citera
2024-02-04, 13:02
Bannlyst
Skicka ungen på nåt religiöst internat så att de kan göra sittkissare av honom. Du verkar vara en sittkissare också.

Om ungens morsa är psykotisk, innebär inte det att din partner är det? Kan vara en ände att börja i i så fall.
Citera
2024-02-04, 13:50
Medlem
BewilderedHulders avatar
Stackars barn som måste växa upp i såkallade familjer som grädde på ett oönskat snömos. Be och få familjerådgivning i er kommun.
Citera
2024-02-04, 14:13
Moderator
Maviels avatar
Rubrik förtydligad. Utgången rubrik:

”Bonusbarn ”

/Moderator
Citera
2024-02-04, 14:20
Medlem
Något av bonusbarnets psykotiska föräldrar bör ju rimligen även vara din särbo. Att se till så att barnet får växa upp i en trygg miljö känns som en bra start.
Citera
2024-02-04, 14:22
Medlem
Du ska inte vara ihop med män som redan har barn med andra kvinnor. Skyll dig själv.
Citera
2024-02-04, 14:30
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret
Vad gör ni med bonusbarn som är äckligt bortskämda och inte ens kan hämta ett glas vatten själv?
Min särbo ser inte helt det själv så vi bråkar ofta om det.

Hämtar DU vatten åt bonusbarnet? Om bonusbarnets förälder vill skämma bort sin unge, så är det inte din business
Vet du vad det bästa du kan göra som "bonusförälder"? Det är att hålla god min och vara positiv. Allt annat är meningslöst. Har du svårt att "hantera" dina känslor, så gå till en psykolog.

Jag vet att man känner vanmakt som styvförälder. Men det ingår i dealen. Du är varken pappa eller mamma. Du är i princip en kompis som hälsar på. Kan du inte leva med det, så skaffa egna ungar med någon annan.
Citera
2024-02-04, 23:22
Medlem
Det bästa du kan göra är att ta ditt förbannade ansvar och lämna den relationen för barnets skull.https://www.<br /> aftonbladet.se/n...mda-femaringar
Senast redigerad av timtomten 2024-02-04 kl. 23:24. Anledning: stavfel
Citera
2024-02-04, 23:38
Medlem
Sluta betala deras mobiler så nlir det bra sen.
Citera
2024-02-05, 20:56
Avstängd
Frågan här är varför du stannar kvar.. desperat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in