• 4
  • 5
2024-02-09, 07:05
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från:
Varför följer killar random tjejer?

Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2024-02-09, 09:54
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Killar är på sociala medier för att hitta knull eller för att dom är losers. Dumpa honom.
Citera
2024-02-10, 10:36
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Gaslighting, nu är det alltså vårt fel att vi inte "förstår er och ert behov av att följa snygga tjejer". Kanske ni borde förstå sådana som TS istället. Vissa är okej med det, andra inte, jag ser det som respektlöshet och en red flag eftersom jag aldrig skulle hålla på så själv. Jag hade ingen nytta av att titta på eller prata med någon som såg bra ut när jag var i en relation. Den enda man hade ögon för var ens partner, som det ska vara.

Man får hitta en pojkvän som inte har behov av sociala medier och att följa snygga tjejer. Det är bara att sålla ut dem konstiga exemplaren om man inte gillar det beteendet.

Några artiklar.
https://sv.amenajari.org/articles/re...ring-eyes.html

https://cebuwomen.medium.com/effects...s-ffe9dc4dbb06

Jag känner att jag har lite svårt att förklara.

Samtidigt behöver jag inte förklara mer för dig.

Jag känner ju inte dig och jag kommer ju aldrig träffa dig i hela mitt liv.

Så jag behöver ju inte förklara för dig mer.

Men jag känner att jag vill ändå.

Kanske för att jag är känslomässigt engagerad.

Och det är nog för att jag är en man som har vuxit upp i Sverige.

Och Sverige styrs av kvinnor.

Och kvinnor i Sverige lär män hur man blir riktiga kvinnor.

Så här kommer lite mer förklaringar.

Förklaringar som jag inte alls behöver ge dig egentligen

Förklaringar:

Gaslighting.

Jag vet inte vad det är. (Jag kan ju ta reda på det om jag vill, jag vet väl lite grann kanske redan )

Är det när man tänder eld på gas?

Misogyn?

Jag vet inte vad det är. (Återigen )

Det låter som ett ord som är skapat för att förtrycka män.

Här kommer den riktiga sanningen för dig.

Du är fri att ta reda på den själv nu när du fått den.

Vi är Ljusvarelser.

Vi lever i evighet.

Vi kan skapa vad vi vill med tankens kraft.

Jorden är en prison planet.

En Alien race (the Annunaki, the Lizzie people ) har skapat kontroll på jorden för att kunna få, jag vet inte exakt men, de är ute efter människans kollektiva medvetande.

Med det kan de skapa och få vad de vill.

Och de är onda.

100 % onda.

Då vet du

Nu kan du ta reda på den sanningen själv om du vågar, och orkar

Back to the matter at hand:

Kvinnor i Sverige uppfostras till att vara män. Stora starka män.

Alltså behöver de inte män längre.

Nu är de förvirrade för det enda de vill ha i sina liv är en stor stark man och barn med honom.
Så de kan och får ta hand sin underbara man och sina underbara barn.

Det är en kvinnas enda dröm.

Och det enda kvinnor gör i Sverige just nu är att försöka se till att det inte finns män i världen över huvud taget.

Så…. Nu kan du försöka ta reda på den sanningen skälv.

Om du vill, och orkar, och vågar

Jag ger sagt upp samhällskontraktet med Sverige.

Jag kommer aldrig sätta min fot här igen (möjligen besöka nära och kära någon gång kanske )

Och det känns underbart.

Peace

Over and out

Ps.

Jag skriver ju inte de här sakerna för att få dig att bli upprörd. Jag bara berätta sanningen
Nu får du ta reda på den själv
Jag önskar dig underbara liv i evighet

Kram

Ds.

Ps2.

Ursäkta stavfel

Det går ju inte f f inte att skriva på mobiler.

Återigen.

Kontroll.

The lizzid people

Ds2.
Senast redigerad av FlyboySeven 2024-02-10 kl. 10:45.
Citera
2024-02-10, 10:49
Medlem
Bro, vad skriver du för något? Ämnet var ju att vissa killar tycker att det är okej att spana in andra tjejer när man är i förhållande. Men jag har släppt det efter att ha skrivit hur jag känner inför detta.

En sak man själv varit med om var att ett utav mina ex flörtade med andra kvinnor på nätet. Och även fast vi hade en ojämn maktbalans i förhållandet så tycker jag i efterhand att jag borde ha tagit upp det med honom och ställt honom mot väggen. Det sårade och förde oss inte närmare varann om man säger så. Någon som ständigt törstar efter uppmärksamhet från det andra könet är ingen bra partner.

Gaslighting är när man inte lyssnar på någons perspektiv och känslor utan man dumpar över skulden på den personen och får den att ifrågasätta vad som är rätt och fel. Ungefär så. En person som gaslightar har väl svårt att se sin egna del och ta ansvar.
Senast redigerad av Liljor 2024-02-10 kl. 10:53.
Citera
2024-02-11, 06:36
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Bro, vad skriver du för något? Ämnet var ju att vissa killar tycker att det är okej att spana in andra tjejer när man är i förhållande. Men jag har släppt det efter att ha skrivit hur jag känner inför detta.

En sak man själv varit med om var att ett utav mina ex flörtade med andra kvinnor på nätet. Och även fast vi hade en ojämn maktbalans i förhållandet så tycker jag i efterhand att jag borde ha tagit upp det med honom och ställt honom mot väggen. Det sårade och förde oss inte närmare varann om man säger så. Någon som ständigt törstar efter uppmärksamhet från det andra könet är ingen bra partner.

Gaslighting är när man inte lyssnar på någons perspektiv och känslor utan man dumpar över skulden på den personen och får den att ifrågasätta vad som är rätt och fel. Ungefär så. En person som gaslightar har väl svårt att se sin egna del och ta ansvar.

Girl

Jag förstod inte att du svarade mig

Men ok jag ska försöka förklara igen.

Fast jag ju inte behöver

Gaslightning och misogyn är ord som kvinnor har hittat på för att de inte vet hur de ska lösa problemet (jag vet ju inte, jag hittar mest på här).

Vad sägs om att lösa problemet istället?

Män tänker och resonerar.

Kvinnor känner känslor.

Män tänker, här har vi ett problem. Det här måste vi kunna lösa.

Kvinnor tänker. Vad svårt och jobbigt att vi har det här problemet. Nu ska jag känna efter hur jag mår kring detta, i evighet.

Om vi tar dessa enkla fakta.
Så behöver kvinnor män.

Kvinnor skall ej jobba.

Kvinnor skall endast ta hand om sin man och sina barn.

Och när de får göra detta. När de får uppleva detta med en man, en riktig man, som känner till spiritualitet.

Så kommer hon förstå att detta kommer vara 100 % underbart för henne varje sekund av hennes liv.

Kvinnan skall vara beroende mannen.

Kvinnan skall lyda mannen.

Mannen skall göra allt varje sekund i hans liv för att sin kvinna ska få känna sig fullständigt lycklig.

Ungefär såhär:

Mannen:
”Jag vill att du lyder mig varje sekund av ditt liv.
Men jag kommer alltid fråga dig precis hur du vill ha det, och jag kommer alltid ordna det precis som du vill ha det. Så du kommer få känna dig fullständigt lycklig varje sekund av ditt liv.
Du är min kvinna nu.
Jag kommer alltid ta hand om dig. Oavsett vad som händer.

Det är alltid jag som bestämmer.
Men jag kommer alltid fråga dig hur du mår och hur du känner och kommer bestämma därefter. Så att du alltid kommer få känna dig 100 % lycklig.”

Kvinnan:
”Jag lovar att alltid lyda min man, jag vet att han känner till spiritualitet, därför vet jag att han alltid kommer göra allt för att jag kommer få känna mig fullständigt
lycklig varje sekund av mitt
liv.
Jag lovar att göra allt för honom så att han alltid kommer få vara 100 % lycklig.

Allt

Jag kommer göra det för honom.
Eftersom jag vet att han alltid kommer se till att jag kommer få vara 100 % lycklig.”

Så ungefär

När både mannen och kvinnan förstår hur detta fungerar när spiritualitet finns med i bilden kommer båda förstå hur detta var tänkt från början.

Sedan har som sagt något gått snett.

Väldigt snett.

Kontroll av jordens befolkning.

The lizard people.

The annunaki.

Makes perfect sence när man väl sätter sig in i det hela och läser mer om det.

Kolla in Paul Wallis på youtube för mer information.

Lycka till
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in