Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-08, 02:44
Medlem
donenzo123s avatar
Jag har i mitt liv haft en del pinsamma stunder, tror det är en förbannelse vid det här laget.

Tidsloppet är 2 år...
Jag var barnvakt åt 5 småungar i min fars hemby i mitt ursprungsland för två år sen medans mina föräldrar var i grannens hus och drack te, som ni kan räkna ut var det krävande då man var ensam så man kan lungt säga att man var stressad. Temperaturen ute var upp emot 32 grader så såklart kände man sig ej så fräsch av all svett som man fick av att vara ute på altanen och se efter ungarna. Det här pågick i kanske 1 timme.

Då ser jag några komma emot våran gård... Vilka är det?
Distansen gjorde det svårt att urskilja personernas ansikten samt kläder men jag svor på att jag såg två tjejer. Medans jag försöker se vilka det är så springer småungarna runt omkring och distraherar mig från att ta reda på vilka det är. Efter en stund känner jag igen den ena, min 14 åriga kusin som har sällskap av en väldigt vacker ung tjej. När jag skriver vacker så menar jag det också hörni, hon hade allt jag ville ha i en tjej.
  • Mörkt hår
  • Fint leende
  • Mörka ögon
  • Smilgropar

Ni förstår säkert att den här ungkarln kastades iväg till en värld av attraktion och förförelse, jag tog steget och hälsade med en väldigt maskulin röst "Selam" med instinkten av att hon kanske inte kunde svenska men hon svarade med "Hej (och sen mitt namn)" med en skånsk dialekt.

Mitt hjärta slog så hårt att man trodde att man hade druckit ett par för många red bull sekunden innan, hon väljer då att sätta sig på soffan på altanen och iaktar ungarna medans jag står där med pirr i magen och försökte inse vad det är som händer med mig. Jag vaknar till och ser att min t-shirt är svettig och märkte att den var illaluktande så jag ursäktade mig för en stund och sa nåt i stil med "jag ska hämta något att dricka". Jag fixade då två glas med läsk men innan så bytte jag snabbt om och sprayade på parfym så stanken försvann. Jag gick sen ut igen till henne och hamnade i någon drogliknande euforiskt rus. Var det kärlek? Har ingen aning, vi lärde känna varandra och jag fick reda på att hon var runt min ålder och att hennes familj kände tydligen min vilket var anledningen till varför hon kom till oss. Hon fick höra om mig och tänkte då "En kille jämnårig med mig? Va kul!".

Vi fortsatte prata i ca en timma innan en bil stannade upp framför mitt hus för att plocka upp henne, såg henne gå ner för trappan med ett leende mot mig och jag lämnades med ett farväl.
Det gick en månad av att tänka på henne och jag sa till mig själv att jag måste ta steg för att få henne så jag skickade nervöst förfrågan till henne på Instagram som lämnades obesvarad i 1 dag tills jag också får en förfrågan av henne. Jippi !!!!

Nästa år är jag i den staden igen och träffade hennes morbror för första gången, han nämner då hennes namn ett par gånger då han tydligen fick höra att vi hade ett samtal med varandra. Jag som har en sarkastisk personlighet sa då "Jadå vi ska ha vårat bröllop snart", där skämde man ut sig tydligen.

Hon fick då höra det här och tänkte "get lost" säkert åt mig men här kommer då en intressant punkt.
Har nämligen skrivit om henne i ett tidigare inlägg om att hennes bror "var i vägen" för mig om ni har läst det innan. Hon verkade inte störa sig på den här situationen iallafall när jag träffa henne... hon kanske dolde det?

Nu när jag har sammanfattat allt i den här historien vill jag fråga er mina kära skribenter, tror ni hon tänker på den kommentaren mycket eller finns det en chans för mig att möjligtvis få till en genuin relation med henne?
Citera
2024-02-08, 02:48
Avstängd
OneTaps avatar
orka fundera så mycke. ring henne o fråga hur läget e o om hon vill ta en fika =)
Citera
2024-02-08, 05:53
Medlem
Jag tror det är bestämt att du skall gifta dig med din 14-årige kusin och att de stenade den andra tjejen till döds för din kommentar.
Men vad vet jag?

Finns nog ingen tjej som tänker på en snubbe i två år, om hon ens är vid liv då.
Citera
2024-02-08, 06:00
Medlem
För att sammanfatta, du pratade med en tjej en gång för två år sedan och. Ågon gång med hennes farbror som du drog ett skämt för och nu rådfrågar du flashback om du tror att du kan ha ett förhållande med henne.
Kanske inte den solidste grunden för ett förhållande men för fasiken, jag tror ni kommer bli lyckliga och få många barn, det kan bli lite kämpigt under småbarnsåren men ni kommer ta er igenom det och växa som människor
Citera
2024-02-08, 06:41
Medlem
Blackrose23s avatar
Hahahaha, jag måste ha en sjuk humor, men det här var så roligt .

Du har överträffad dig själv Donenzo123. Det här var utöver det vanliga.

När jag läser din berättelse så tänker jag på en turkisk romantisk drama film .

Om DU inte vet om hon tänker på det . Då vet vi ennu mindre.

Helt seriöst, så tycker jag att du ska fråga henne.

Lycka till och tack för skrattet
Senast redigerad av Blackrose23 2024-02-08 kl. 06:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in