2024-05-11, 15:02
Stephane Da Costa, Frankrikes frstecenter. Har en bror(Teddy) som brukade vara med i VM. Det har gtt 12 r men minns fortfarande hans sejour I NHL med Senators, framfrallt hur Phaneuf fick honom att glmma sitt eget namn: https://m.youtube.com/watch?v=ibQRQC...hhbmV1Zg%3D%3D

Verkar ha haft en fin karrir i Ryssland efter han lmnade NHL.

Annars lgger jag mrke till Frankrikes Trnare Bozon och hans 2 sner Tim och Kevin Bozon som bda spelar i VM.
Citera
2024-05-11, 15:36
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Ja kan jag tnka mig! Fr man hlla gonen extra p resten av detta VM efter ikvll.

Linus Johansson fick som vntat minst speltid tillsammans med Frden och p den korta tiden lyckas han med att dra p sig en tva som USA nstan mla p och vinna en face off Julmirakel de lux.

ven om jag r ett stort Frjestad fan s kan jag tycka att Linus Johansson r lite verskattad visst han har en vinnarskalle och visar gjrna knslor men frutom slutspelet nr det blev SM-guld s har han varit ganska osynlig i slutspelen. Nu r han vl inte i laget fr sina landslaget fr sina offensiva kvaliter men tycker nog det borde finnas ngon bttre utanfr NHL.
Citera
2024-05-11, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
ven om jag r ett stort Frjestad fan s kan jag tycka att Linus Johansson r lite verskattad visst han har en vinnarskalle och visar gjrna knslor men frutom slutspelet nr det blev SM-guld s har han varit ganska osynlig i slutspelen. Nu r han vl inte i laget fr sina landslaget fr sina offensiva kvaliter men tycker nog det borde finnas ngon bttre utanfr NHL.
Exakt, ex s har Skellefte 4 centrar som r bttre n honom, jvligt mrklig uttagning

.
Citera
2024-05-11, 16:38
Avstngd
Skulle inte Tage Thompson vara med?

https://www.instagram.com/sabresacce...j/?img_index=1
Senast redigerad av TenBagger69 2024-05-11 kl. 16:57.
Citera
2024-05-11, 17:42
Medlem
BavarianBeetles avatar
Polackerna leder mot Lettland efter halva matchen. Det kom skert som en chock fr Lettland som kanske har lite vl hga tankar om sig sjlva efter att de slog ett gng c-lag frra ret. Jag tippar p svensk vinst med minst fem ml mot dem i r.
Citera
2024-05-11, 18:23
En annan som spelat i Senators r Lettlands kapten Daugavins, spelade samtidigt som Da Costa.
Citera
2024-05-11, 18:35
Medlem
Challengar dom detta? RISKY med tanke p att domaren precis officiellt dmde bort det bde i frsta och andralget. Wow.

WOW!!! Dom fick igenom det!!

EDIT: fel trd /facepalm
Senast redigerad av stezt 2024-05-11 kl. 18:38.
Citera
2024-05-11, 19:09
Medlem
MitchRapps avatar
Rodrigo Abols stter en hger, i ansiktet p domaren. Det ska vara slutspelet fr den dren.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-05-11 kl. 19:12.
Citera
2024-05-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Rodrigo Abols stter en hger, i ansiktet p domaren. Det ska vara slutspelet fr den dren.

sch sluta ljla dig. Han sg uppenbarligen inte vad han hll p med och domaren frstod det omedelbart. Det var en lustig situation som vi kan skratta gott t och som kommer visas bland highlightsen nr VM r ver.

Apprp VM, de frsta tv dagarna har bjudit p jvligt bra och underhllande matcher mste jag sga ven bland blbrsnationerna. Bra publiktryck ocks p flera av matcherna.
Citera
2024-05-11, 19:18
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
sch sluta ljla dig. Han sg uppenbarligen inte vad han hll p med och domaren frstod det omedelbart. Det var en lustig situation som vi kan skratta gott t och som kommer visas bland highlightsen nr VM r ver.

Apprp VM, de frsta tv dagarna har bjudit p jvligt bra och underhllande matcher mste jag sga ven bland blbrsnationerna. Bra publiktryck ocks p flera av matcherna.

D r det nnu vrre, en skerhetsrisk fr alla domare, med och motstndare. Han har ingen koll p vad han sysslar med.
Skicka p semester omgende!
Senast redigerad av MitchRapp 2024-05-11 kl. 19:23.
Citera
2024-05-11, 19:43
Medlem
Citat:
D r det nnu vrre, en skerhetsrisk fr alla domare, med och motstndare. Han har ingen koll p vad han sysslar med.

Sluta nu din lille grin olle
Citera
2024-05-11, 19:55
Medlem
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in