2024-05-20, 11:23
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokacola
Ikvll (20:20, reds. anm.) tycks de vara spel om nedflyttning i samtliga grupper..
16:20 Storbritanien - Norge
20:20 Kazakstan - Polen
Citera
2024-05-20, 11:35
Medlem
m4tt145s avatar
Ingen dum frstakedja Tjeckien kan mnstra nu med Necas - Zacha - Pastrnak.

Vinner inte Sverige hoppas jag dom tar det!
Citera
2024-05-20, 11:55
Medlem
Jag tror p Sverige-Kanada i finalen.
Citera
2024-05-20, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Jag tror p Sverige-Kanada i finalen.

Nja Tjeckien r fr taggade p att brga ett hemma vm, s tror mer p Sverige - Tjeckien.
Citera
2024-05-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Ingen dum frstakedja Tjeckien kan mnstra nu med Necas - Zacha - Pastrnak.

Vinner inte Sverige hoppas jag dom tar det!

Nstan som man borde ka ner bara fr chansen att f uppleva det. Redan under gruppspelet r det en enorm folkfest dr nere, tnk dig ett Tjeckien som vinner guld d.
Citera
2024-05-20, 14:00
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Nstan som man borde ka ner bara fr chansen att f uppleva det. Redan under gruppspelet r det en enorm folkfest dr nere, tnk dig ett Tjeckien som vinner guld d.
Nstan s man kan unna dom det. Dom har en hyfsat ljus framtid, men det r ngra rs mrker fram tills dess.
Citera
2024-05-20, 14:36
Medlem
La pengar p att Frankrike vinner mot Sverige idag.

Sverige r ju redan klara fr kvartsfinal och lr vila sina tunga grabbar. Frankrike dremot mste slss fr att n top 4.

29 gnger pengarna va de, en riktig chansning. S hll de inte mot mig Flashback om de inte gr in!
Citera
2024-05-20, 14:42
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadadalfa

Sverige r ju redan klara fr kvartsfinal och lr vila sina tunga grabbar. Frankrike dremot mste slss fr att n top 4.

29 gnger pengarna va de, en riktig chansning. S hll de inte mot mig Flashback om de inte gr in!
Nu bettar jag inte sjlv, men ett intressant bet mste jag sga!
Vem vet vad som hnder nr vi mter ett motiverat Frankrike. Inte fr att jag egentligen tror att de vinner, men som sagt, man vet aldrig.
Citera
2024-05-20, 14:58
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Vad tror ni om Fiala, riskerar han avstngning mot Finland?

Absolut inte obetydlig. Ettan och tvan stannar kvar i Prag, trean och fyran fr resa till Ostrava. Dessutom lr vl USA bli motstndare istllet fr Tyskland/Slovakien.

Lt Fiala spela tycker jag.

Man behver istllet gra ngonting t Kanadensiska crosscheckingar,som verka ha nn sorts internationell dispans ute p isen. Dom vinner oftast sina matcher, p att f hjlp av domarna.

Schweiz gde Kanada,innan den olyckliga smllen p Cozens och Fialas 5+20.
Citera
2024-05-20, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadadalfa

Lser jag tabellen rtt har Frankrike ingen mjlighet att n topp-4, inte heller riskerar man ka ur A-gruppen, Sverige dremot har ju en gruppseger att spela fr. Men 29 gnger pengarna kanske r ett bra odds nd, jag bettar inte sjlv s jag vet vad som r vrt att spela fr och inte.
Citera
2024-05-20, 15:38
Medlem
Lt Fiala spela.. Cozins eller hur fan det nu stavas kunde ju lira vidare samma match.

Gllande det dr Frankrike oddset s knns 29 gnger pengarna rentav lgt. 49 gnger pengarna hade knts mer rimligt rligt talat.
Citera
2024-05-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Lser jag tabellen rtt har Frankrike ingen mjlighet att n topp-4, inte heller riskerar man ka ur A-gruppen, Sverige dremot har ju en gruppseger att spela fr. Men 29 gnger pengarna kanske r ett bra odds nd, jag bettar inte sjlv s jag vet vad som r vrt att spela fr och inte.

Ofan! Blir en riktig pissmatch m.a.o.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in