Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-09, 16:50
  #1
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag har aldrig är ett i grund och botten enkelt fyllespel. Man går medurs och den vars tur det är häver ur sig ett påstående om något hen gjort. De som också gjort detta dricker! Men jag tycker reglerna är för okomplicerade! Jag har aldrig kysst någon, den är enkel. Men vi måste analysera den sexuella biten lite. Jag anser typ att bara den som tagit emot oralsex har haft oralsex men att den som utför inte räknas i det avseendet. Samma om tvåan är spelbar då är det för fan inte så att någon som bara tagit emot ska dricka om någon säger. Jag har aldrig haft analsex. Samma om man Mer ospecificerat säger jag har aldrig testat BDSM så är det extremt oklart vad som räknas och vem som kan tillgodoräkna sig erfarenheten. Hit me up with rules.
Citera
2024-02-09, 17:25
  #2
Medlem
SvenHelsings avatar
Det där låter ju mest bara som att den som ställer frågan får se till att vara tillräckligt specifik.

Dessutom hör det ju lite till spelets gång att man får tolka frågan själv, och sedan får andra undra varför man drack. Det kan resultera i följdfrågor.

Kalle - Jag har aldrig haft analsex
Johan dricker. Sara undrar varför Johan drack.
Sara - Jag har aldrig varit mottagare under analsex
Johan dricker igen
__________________
Senast redigerad av SvenHelsing 2024-02-09 kl. 17:33.
Citera
2024-02-09, 18:36
  #3
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag har aldrig är ett i grund och botten enkelt fyllespel. Man går medurs och den vars tur det är häver ur sig ett påstående om något hen gjort. De som också gjort detta dricker! Men jag tycker reglerna är för okomplicerade! Jag har aldrig kysst någon, den är enkel. Men vi måste analysera den sexuella biten lite. Jag anser typ att bara den som tagit emot oralsex har haft oralsex men att den som utför inte räknas i det avseendet. Samma om tvåan är spelbar då är det för fan inte så att någon som bara tagit emot ska dricka om någon säger. Jag har aldrig haft analsex. Samma om man Mer ospecificerat säger jag har aldrig testat BDSM så är det extremt oklart vad som räknas och vem som kan tillgodoräkna sig erfarenheten. Hit me up with rules.
Tänker ni dricka sprit, och spela, så är enkla regler att föredra.
Om man nu får för sig att spela något alls på fyllan.
Citera
2024-02-09, 20:13
  #4
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det där låter ju mest bara som att den som ställer frågan får se till att vara tillräckligt specifik.

Dessutom hör det ju lite till spelets gång att man får tolka frågan själv, och sedan får andra undra varför man drack. Det kan resultera i följdfrågor.

Kalle - Jag har aldrig haft analsex
Johan dricker. Sara undrar varför Johan drack.
Sara - Jag har aldrig varit mottagare under analsex
Johan dricker igen

Det jag söker efter är den implicita förståelsen av påståenden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback