• 1
  • 2
2024-02-28, 08:31
Bannlyst
West är ett solklart fall av schizofreni och han förstör Bianca med sitt tillstånd. Ingen frisk person klär sig som honom eller drar ut varenda tand för att få satt in JAWS tänder i titan. Han är en sjuk man men det är också därför han är så kreativ musikaliskt, han är en oerhört duktig musiker.

Han missköter även ekonomin pga detta och låter sina hus förfalla: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...NG-images.html

Jag är mycket nyfiken på hur det ser ut bakom stängda dörrar mellan de två. Är han så kontrollerande pga tilltagande paranoia som jag misstänker? Och när går han bankrupt? Husen står och kostar med förfallet och hans klädsida kan inte gå bra, de kläderna kan ingen vettig person vilja köpa.

Det är synd att det skulle gå såhär med en god musiker men schizofreni är one hell of a condition.
Citera
2025-02-03, 22:19
Medlem
Han är inte schizofren, han lider av Bipolär typ 1.
Citera
2025-02-03, 22:22
Medlem
Utöver sin diagnos så tror jag att han har en knäpp fetisch och har en narcissist personlighetsstörning, hans fru är uppenbart kuvad och utsatt för psykisk misshandel.
Citera
2025-02-03, 22:28
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujo44
Utöver sin diagnos så tror jag att han har en knäpp fetisch och har en narcissist personlighetsstörning, hans fru är uppenbart kuvad och utsatt för psykisk misshandel.

Ja hon ser inte bekväm ut.
https://x.com/k3ytothecity/status/18...IFdDmpCRNisV1Q
Citera
2025-02-03, 23:40
Medlem
Malawi-Golds avatar
Fame and money talks…
Citera
2025-02-04, 04:26
Medlem
Carpedijems avatar
Expressen kallar det ett övergrepp när det är Bianca själv som klär av sig naken. Som vanligt är det mannens fel lol
Citera
2025-02-04, 06:07
Medlem
radarpars avatar
Han e en GROWN ASS SUPERHERO
Citera
2025-02-04, 10:58
Medlem
cute.as.duckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpedijem
Expressen kallar det ett övergrepp när det är Bianca själv som klär av sig naken. Som vanligt är det mannens fel lol
Har du ens sett hela videon? Kanye instruerade henne att klä av sig naken medan hon såg lite osäker ut men gick med på det tillslut.
Citera
2025-02-04, 11:24
Medlem
Carpedijems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.ducks
Har du ens sett hela videon? Kanye instruerade henne att klä av sig naken medan hon såg lite osäker ut men gick med på det tillslut.

Eh ja? Så du tror att det inte talat om det tidigare om att de ska göra precis så? Bianca bara råkar vara naken under sin pälsjacka lol.

Tror du på fullaste allvar att han fick henne att göra så där och då?

Jag är trött på er feminister som drar slutsatser. ”Hon blev tvingad till det hon ser osäker ut. Han är en våldtäktsman”.

Vi får väl se när de gör ett uttalande sen vem som verkligen har rätt.

Jag tycker inte Kanye West såg så bekväm ut heller. Kanske det var han som blev tvingad.
Citera
2025-02-04, 11:49
Medlem
cute.as.duckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carpedijem
Eh ja? Så du tror att det inte talat om det tidigare om att de ska göra precis så? Bianca bara råkar vara naken under sin pälsjacka lol.

Tror du på fullaste allvar att han fick henne att göra så där och då?

Jag är trött på er feminister som drar slutsatser. ”Hon blev tvingad till det hon ser osäker ut. Han är en våldtäktsman”.

Vi får väl se när de gör ett uttalande sen vem som verkligen har rätt.

Jag tycker inte Kanye West såg så bekväm ut heller. Kanske det var han som blev tvingad.
Nej, det verkar inte som att det var planerat i förväg, för annars hade inte Kanye stått på röda mattan och instruerat henne vad hon skulle göra, det dröjde ju lite innan hon gick med på det eller åtminstone förstod vad han sa.
Citera
Igår, 16:01
Medlem
Carpedijems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.ducks
Nej, det verkar inte som att det var planerat i förväg, för annars hade inte Kanye stått på röda mattan och instruerat henne vad hon skulle göra, det dröjde ju lite innan hon gick med på det eller åtminstone förstod vad han sa.

Hahaha och det tror du på själv? Att hon klär av sig helt naken framför alla bara för att han ber om det? Hur förklarar du att hon redan var naken under sig pälsjacka?

Men då kan jag säga till att de har gått ut med att det var planerat och att dom försökte efterlikna framsidan på albumet Vultures 1 album cover.
Senast redigerad av Carpedijem Igår kl. 16:26.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in