Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-02-14, 09:31
  #25
Medlem
Carl Serungs avatar
Hej, gillar du hockey?
Citera
2024-02-14, 10:04
  #26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ganska taskigt sagt.
Tycker "judeköpt snuthora" är ett otroligt skällsord. Det säger så mycket i så få bokstäver. Det är färggrant, explosivt. Nästan sprickandes med ilska.
Poetiskt. Personen hatar uppenbarligen alla judar, köpta, snutar och horor.
Det är liksom så gräsligt att det kittlar skrattnerven.

Välkommen till Hotel California, - info-!
Citera
2024-02-14, 11:05
  #27
Moderator
-Info-s avatar
Tack för alla välkomsthälsningar!

Det gäller både positiva och negativa hälsningar. Att folk tycker olika är i sin ordning. Detta är ändå ett debattforum där olika åsikter möts.

Men kom ihåg att modereringen sker strikt från regelverket. Så oavsett vilka åsikter jag har själv måste jag moderera 100% efter regelverket.


Jag tycker att Flashback är bra eftersom här kan olika åsikter mötas och debattera med varandra på lika villkor. Det är ju inte alla forum som fungerar så. På Flashback sker moderering efter ett åsiktsneutralt regelverk. Och just det öppnar upp ibland för väldigt intressanta debatter.
Citera
2024-02-24, 17:54
  #28
Medlem
Ett mycket bra val av moderator!

Info är både påläst och trevlig.
Citera
2024-02-24, 19:34
  #29
Medlem
Taggads avatar
-Info-är betrodd som få och har den oumbärliga egenskapen att hålla sig till sak och inte låta sig provoceras. Suveränt val 👍
Citera
2024-02-26, 09:31
  #30
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Tack för alla välkomsthälsningar!

Det var så lite men när du har något att informera om så vet du var du hittar oss.
Citera
2024-02-27, 19:50
  #31
Medlem
Snapcounts avatar
Påläst !

Bra val !
Citera
2024-03-02, 11:13
  #32
Medlem
Redoxreaktions avatar
Första gången på länge som ni gör något vettigt. En veteran, som alltid är saklig och hövlig 👏🏻
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback