2024-02-13, 15:51
Medlem
sktvs avatar
Ska from nsta vecka jobba i Motala, mest sannolikt de nrmaste tv mnaderna. Vad finns det fr bra restauranger dr eller i grannstder? Ej pizzerior eller kebabhak
Citera
2024-02-15, 15:58
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av sktv
Ska from nsta vecka jobba i Motala, mest sannolikt de nrmaste tv mnaderna. Vad finns det fr bra restauranger dr eller i grannstder? Ej pizzerior eller kebabhak

Motalas utbud av restauranger r inte direkt bra. Men finns lite i anknytning till stora torget.

Balkan, Pinchos, Viet-Thi, Sjglimten, Chill Out, Strget, nn libanesisk, Vnner och vin och sedan nn nere vid kanalen p Platengatan. Alla duger men ingen att rekommendera direkt.

Sen har vi Hamnkrogen och Nostalgi nere vid hamnen som r nra.

Testa alla?
Senast redigerad av 400Ben 2024-02-15 kl. 16:05.
Citera
2024-02-15, 21:57
Medlem
Brasserie Kanalparken
Citera
2024-02-16, 14:22
Medlem
sktvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mortified
Brasserie Kanalparken

Tack, fr kolla in det till veckan d
Citera
2024-02-16, 14:23
Medlem
sktvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Motalas utbud av restauranger r inte direkt bra. Men finns lite i anknytning till stora torget.

Balkan, Pinchos, Viet-Thi, Sjglimten, Chill Out, Strget, nn libanesisk, Vnner och vin och sedan nn nere vid kanalen p Platengatan. Alla duger men ingen att rekommendera direkt.

Sen har vi Hamnkrogen och Nostalgi nere vid hamnen som r nra.

Testa alla?

Tack fr tips, fr se var jag brjar
Citera
2024-12-10, 22:43
Medlem
Finns inget jtte utbud alls lngre. Var svin bra fr ngra r sen. D ett ungt par hade nostalgi
Citera
2024-12-11, 00:03
Wettern magasinet r vl ok om man gillar buff.

r sjlv kock men har aldrig p de 12 r jag bott i Motala tit bttre n i mitt eget kk 😉
Citera
2024-12-15, 20:12
Medlem
Kanastras avatar
Finns Levins kvar? Tror det hette s. t dr ngra gnger fr skert 10 r sedan och minns att jag gillade maten och lokalerna, det var fint!
Citera
2024-12-16, 19:33
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Finns Levins kvar? Tror det hette s. t dr ngra gnger fr skert 10 r sedan och minns att jag gillade maten och lokalerna, det var fint!

De tog ver Borresturangen. Vet inte vad de gr idag faktiskt.
Citera
2024-12-21, 10:27
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
De tog ver Borresturangen. Vet inte vad de gr idag faktiskt.
Ok! Ja, jag var ju som sagt bara dr ngra gnger fr vldigt lngesen, men blir alltid glad nr jag hittar restauranger som r bra ven i dom mindre stderna.
Och Motala r dessutom en stad jag gillar (sommartid). Det r inte ovanligt att restauranger frsvinner mellan mina sllsynta besk dock.
Citera
2025-01-03, 15:40
Medlem
Brasserie Kanalparken Kan verkligen rekommenderas. Ny inflyttad i stan och beskt det ett par gnger. Riktigt bra kk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in