Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-18, 03:48
  #145
Avstängd
lillfloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Det där får du förtydliga.

Jaså har du tappat suget på honom redan?
Man blir ju nyfiken på vad det är för typ som är så fruktansvärt het.

Vill inte ställa någon fråga som får dig att fräsa ännu mer, men man är ju samtidigt lite nyfiken.

Han ser ruskigt bra ut. Kan inte outa min vän så du får helt enkelt ta mig på orden. Han är ju även redan bisexuell och har gett mig cred. Men tror att jag avstår pga. att han är just min polare. Det blir blir säkert bara trassel, tror du inte?
Citera
2024-02-18, 03:54
  #146
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillflok
Vill inte ställa någon fråga som får dig att fräsa ännu mer, men man är ju samtidigt lite nyfiken.

Han ser ruskigt bra ut. Kan inte outa min vän så du får helt enkelt ta mig på orden. Han är ju även redan bisexuell och har gett mig cred. Men tror att jag avstår pga. att han är just min polare. Det blir blir säkert bara trassel, tror du inte?

Varför är du så rädd att jag ska fräsa? Du får fråga vad du vill. Va tydlig bara så jag fattar.
Jo visst kan det strula till det som fan men ni har ju ändå slutat träffas så hur skulle det bli värre?
Citera
2024-02-18, 04:01
  #147
Avstängd
lillfloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Varför är du så rädd att jag ska fräsa? Du får fråga vad du vill. Va tydlig bara så jag fattar.
Jo visst kan det strula till det som fan men ni har ju ändå slutat träffas så hur skulle det bli värre?

Är det du som är den dominanta när du träffar dina män?

Att vi inte träffas nu är för att han är nykter. Kliver han på eller om jag går av så kan vi börja umgås igen. Iofs så sprang jag när det började kännas konstigt sist. Nästa gång ska jag fan ta reda på lite mer hur det verkligen ligger till. Det behöver ju inte bli strul bara för att jag känner efter lite.
Citera
2024-02-18, 12:32
  #148
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillflok
Är det du som är den dominanta när du träffar dina män?

Att vi inte träffas nu är för att han är nykter. Kliver han på eller om jag går av så kan vi börja umgås igen. Iofs så sprang jag när det började kännas konstigt sist. Nästa gång ska jag fan ta reda på lite mer hur det verkligen ligger till. Det behöver ju inte bli strul bara för att jag känner efter lite.

Ja det oftast men inte alltid.

Men bra! Fortsätt tänk så 🖤
Citera
2024-02-18, 16:34
  #149
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillflok
Tjabba tjena!

Är en kille på 25 vårar som har sprungit runt och varit med kvinnor i alla möjliga åldrar. Kvinnor är det bästa som finns. Livets syre om ni så vill.

Har dock varit med om ett par situationer där jag har varit lite väl nyfiken på ett par män. En var jättehomosexuell och jag valde att kolla bort och trassla in mig i någon annan relation.

En annan hängde jag med mycket under en tid, han var ett par år äldre. Skitsnygg verkligen. Vi wingade varandra. Sedan fick jag höra på omvägar att han är bisexuell och det gjorde mig såklart ingenting. Efter ett tag blev jag dock lite väl nyfiken på honom och när han berömde mitt yttre i en pressad situation så blev jag smått skärrad. Gjorde honom till en bekant med tiden.

Ikväll har jag surrat lite med en glad lite äldre man och var nära på att fråga om han ville byta Snapchat eller Instagram. Han berättade dock att han är upptagen och inte prasslar runt. Bara det gör mig ännu mer nyfiken och frustrerad.

Hur fan ska jag följa upp det här, om jag ens ska?

Vill inte ha en massa sex utan jag vill ta det väldigt piano med någon som respekterar det.

Grinder och sånt går bort alltså bort. Sex med en snubbe gör mig vettskrämd. Vill mer utforska känslan. Vart vänder man sig?

Har ni känt något liknande mitt i livet och hur gjorde ni i så fall? Förnekade ni det eller följde ni aktivt upp eran nyfikenhet och i så fall hur?

Diskutera, öppna er gärna med era egna erfarenheter.

Förvirrad och ledsen.
Många kan ha fantasi,men ska man reagera? Vet du om att exponering ökar chansen att man kan gilla och normalisera vissa händelser! Frågan är vad kommer dett leda dig, du verkar vara en kille som vill ha det känslomässiga.Män som vill ha sex med andra män tenderar att bryr sig om sex som en act och då faller det känslomässiga bort,sedan bli det kortvarig och tillfällig kontakt, är det här vad du söker dig till? Kvinnor är kända för att skapa känalomässiga band och du kommer vara vald och älskad för vem du är istället för att vara sex object. Om du avstår förstärker du din självbild.hoppas du väljer det som är bäst för dina behov på lång sikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in