Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-18, 00:45
  #217
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Vad har det med att göra hur vidriga luleå är? Leksand ligger förövrigt före Fuleå i publikligan, så synd för dig.
Knappt, med sämre betydligt sämre beläggningsprocent om jag inte är helt borta. Börjar nästan bli dags för en ny arena i Luleå, eller åtminstone en utbyggnation.
2024-02-18, 13:29
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tror mycket väl att guldet kan gå till Gbg i år. De har varit ruggigt bra sista tiden.
Ja med den form de är inne i nu kan det bli så!
2024-02-18, 13:31
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Skulle förvåna mig.
Jo, jag kan förstå dig om det handlar om vilket lag man vill skall vinna men inte om man ser till senaste matchernas resultat för då skulle Frölunda ta guldet.
2024-02-18, 14:16
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbesson
Jo, jag kan förstå dig om det handlar om vilket lag man vill skall vinna men inte om man ser till senaste matchernas resultat för då skulle Frölunda ta guldet.

Förstår din poäng! Men vi är i februari. Slutspel är något helt annat.

Hur långt bakåt vill du räkna? Frölunda har 8 raka. Färjestad har 6 raka. Frölunda ligger trea nu. FBK etta för tillfället. Om vi skulle gå efter de "senaste" matchernas resultat så tar FBK guldet! Eller?

Absolut, Frölunda går jättebra nu! I slutspel kan mycket hända.
2024-02-19, 01:49
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Förstår din poäng! Men vi är i februari. Slutspel är något helt annat.

Hur långt bakåt vill du räkna? Frölunda har 8 raka. Färjestad har 6 raka. Frölunda ligger trea nu. FBK etta för tillfället. Om vi skulle gå efter de "senaste" matchernas resultat så tar FBK guldet! Eller?

Absolut, Frölunda går jättebra nu! I slutspel kan mycket hända.
Jo, jag menar precis nu, inte in i framtiden för då är det som du säger att mycket kan hända.
2024-02-19, 09:35
  #222
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Såja HV! Hellre HV än brokiga HA-laget MoDo.

Måste svida att ett HA-lag är bättre än ert köplag
2024-02-19, 15:24
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Måste svida att ett HA-lag är bättre än ert köplag

2024-02-19, 15:27
  #224
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen

Nu Jinxade jag säkert något :P
2024-02-19, 15:33
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Nu Jinxade jag säkert något :P

Nä tror jag inte. MoDo förvånar mig gång på gång. Trodde faktiskt inte de skulle hålla så här långt! HV har jag inga höga tankar om. I Karlstad är Djurgården och HV de två vi ogillar mest. Är väl mest att jag vill ha något lag kvar i SHL som man ogillar på riktigt!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback