Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-18, 16:30
  #1
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Hello and welcome, till matkanalen där jag, Joppe, lagar mat utan att riktigt veta vad jag gör. I strävan efter att en dag bli bra på att laga mat lär vi oss tillsammans lite i taget, video efter video.
https://www.youtube.com/@JoppeCooks/videos

En matlagningskanal som ganska snabbt har fått rätt så många tittare och prenumeranter.

Jag tycker att Joppe känns som en trevlig kille och att maten som han lagar alltid ser väldigt god ut.

Vad tycker ni om Joppe och hans matlagningskanal?
Citera
2024-02-18, 21:39
  #2
Medlem
En cuck som är värdelös på matlagning.

Man blir lite äcklad av hans videos och när kaptenen gjorde entré så var det riktigt pinsamt. Varför ska den gamla farbrorn hänga med Joppe och Sampel så fort han får chansen?
Citera
2024-02-19, 03:16
  #3
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
En cuck som är värdelös på matlagning.

Man blir lite äcklad av hans videos och när kaptenen gjorde entré så var det riktigt pinsamt. Varför ska den gamla farbrorn hänga med Joppe och Sampel så fort han får chansen?

Eh, visningar och pengar?
Citera
2024-02-19, 10:37
  #4
Medlem
Sprutdeares avatar
Mainstream media
Citera
2024-02-19, 10:42
  #5
Avstängd
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
En cuck som är värdelös på matlagning.

Man blir lite äcklad av hans videos och när kaptenen gjorde entré så var det riktigt pinsamt. Varför ska den gamla farbrorn hänga med Joppe och Sampel så fort han får chansen?
Charmen sitter i det du kallar värdelöst. Gällande kaptenen colabbar dem ganska frekvent.
Citera
2024-04-19, 19:54
  #6
Medlem
Offerviljas avatar
Joppe har nu begett sig ut på en resa i Europa. Första stoppet är Berlin där han tillsammans med en vän testar kebab. Jag tycker att Joppe är en väldigt charmig och fin snubbe. Det ska bli jättekul att följa honom på den här matresan!

https://www.youtube.com/watch?v=AFYwP-Lc86M
Citera
2024-04-21, 09:50
  #7
Medlem
Luftiss avatar
Den där "jag kan absolut inget om mat-charmen" kommer bara att ta honom en liten bit på vägen. Lyckas han ro det i land genom att dokumentera sin egen utveckling inom mat, så visst, men jag tvivlar på att han har den långsiktigheten.

Svårt att komma ifrån att han mest ses som Sampes hangaround. Kul kille, dock.
Citera
2024-04-21, 20:25
  #8
Medlem
Lillarapunzels avatar
Älskar Joppe Cooks! Tycker han har en himla ödmjuk och rar framtoning. Älskar det lite naiva i hans okunskap, även om jag någonstans får ont i magen varje gång han håller i en kniv.
Ser det inte alls som något negativt att han är Sampes barndomskompis, Sampe är ju trevlig också!
Citera
2024-04-25, 20:53
  #9
Medlem
Offerviljas avatar
Nu har Joppe tagit sig till Italien:

https://www.youtube.com/watch?v=lPyoWMr0IPk

Vad galet snygg och cool Joppe är när han står där på stranden i Italien och lagar pasta! Han ser typ ut som Dickie Greenleaf (spelad av Jude Law) i den underbara filmatiseringen av Patricia Highsmiths bok The Talented Mr. Ripley.

Joppe Cooks är kanske den coolaste och bästa svenska Youtubekanalen någonsin!
Citera
2024-04-25, 21:22
  #10
Medlem
knark-kungens avatar
Jag gillar Joppe, tycker han verkar vara en schysst & trevlig människa, ödmjuk och så.

Har subbat men bara sett en video än så länge, han har väl helt ok skillz för någon i hans ålder, kan bli en bra kanal om han fortsätter utvecklas som matlagare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback