Citat:
Ursprungligen postat av
Betongkaja
Har lyssnat p 4 ltar och jag tycker s hr :
Hyndlulj
Helt suvern! Melodist lyssningsvnlig. Bra blandning av instrument och du sjunger riktigt bra. Det hr r definitivt en lt som kommer att tilltala en bredare publik, en lt som platsar ven fr en allmn publik.
Ulfhednar
Melodist men mrkare sound n fregende. Det hr r bra grejer. Det r bra att du satsar p att variera ltarna, s att det inte blir samma sound p alla.
Naudiz
Hr blir det ju mer t ritual ambient-hllet och du har lyckats f ett bra driv i lten samtidigt som det knns som att ltens helhet hlls ihop p ett bra stt. Det jag menar r att ibland nr musiker kr ritual-stilen s slnger de in diverse ljudeffekter som inte riktigt passar in, s det knns bra att du undvikit det.
Fornland
En lt som r svrare att ta till sig. Ett ganska bra sound i allmnhet, men trumrytmen knns malplacerad. Speciellt slutet av trumslingan knns fr ptrngande. Det r inte s att det r en dlig lt, men om jag fick bestmma s skulle den behva slipas till lite.
Omdmet verlag av ltarna r allts att du har lyckats riktigt bra. Den hr typen av musik behvs det mer av. Och det r riktigt bra att du valt att kra det p svenska. Hoppas du fortstter att skapa!
Shit! r snudd p rrd av att du tagit dig tid till denna analys, tackar av hela mitt hjrta fr din tid o engagemang👍