Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-21, 09:21
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mind_crazy
Jo jag har provat olika anslutningar. Både hemma, jobbet osv. Tjejen har en P30 och hennes uppdateringar fungerar perfekt här hemma.
Har haft exakt samma problem som du. Ladda ner Aurora Store och låt den uppdatera apparna istället.
Citera
2024-02-21, 09:59
  #14
Medlem
mind_crazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warsmann
Har haft exakt samma problem som du. Ladda ner Aurora Store och låt den uppdatera apparna istället.

Tackar, ska kika på det.
Citera
2024-02-23, 02:48
  #15
Medlem
Har samma problem, med samma mobil. Huaweis egen app butik har valt att stava utvalt "udvalgt", (allt annat på svenska). Förtroendeingivande.
Citera
2024-02-24, 20:58
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mind_crazy
Jag har en Huawei P20, vars Google Play Store vägrar att uppdatera mina appar.
Det står endast att ett fel har inträffat, försök igen. När jag försöker att söka efter nya uppdateringar på Google Store.

Någon som haft liknande problem och hittat en lösning?

Google Store brukar fungera om jag rensar data och tvingar ett avslut på appen.

Lyckades uppdatera i google play genom att söka på enskild app och där uppdatera, (som om du skulle installera appen för 1a gången). Omständigt, men bättre än att bank id lägger ner
Citera
2024-03-01, 01:29
  #17
Avstängd
Ennyhets avatar
Jag kan inte heller uppdatera mina appar.
Citera
2024-03-27, 06:58
  #18
Medlem
Mike.Andersens avatar
Jag kan uppdatera appar, men det går jäkligt trögt. Jag trycker på knappen "Uppdatera Samtliga" och efter flera timmar har den bara uppdaterat någon enstaka. När jag låser upp skärmen så startar nedladdningen igen, men uppdaterar bara någon enstaka app när skärmen är släckt.

Jag har en annan telefon med samma version av Android och den tuggar på tills att samtliga appar är uppdaterade.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback