Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-21, 15:55
  #13
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Jadu, om du nu är en tvättäkta babbeluring så hade du aldrig författat din problematik på flashback. Du hade löst situationen med hot, våld och kusinerna på orten.

På frågan kring vad du ska göra, om det stämmer, är självklart att hota idioterna. Hot är bra och funkar alltid om du vill göra ett statement.

Lägg upp bild på brevnedkastet med tyg framför.

Allahu akbar!
Citera
2024-02-21, 17:05
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
du får en swisch på 10000 om du visar live på skype när du hänger dig?

dom svarta fanorna är då inget för mig. jag tål inte sånt skit.
du hokkade verkligen upp ett gäng incells där, antar att du känner till att bara dyka upp på hyresbolagets kontor kan ses som förtäckthot mycket snack på mespropparna här, stå på dig,
Har du provat att anmäla bolaget för, bedrägeri försök, ofredande,, finns nog nåt eller
Citera
2024-02-25, 18:56
  #15
Medlem
ingen utom ett par cp:n hät i tråden har väl sagt jag är rn "blatte" va?
lär er läsa era hjärndöda mesproppar....

jag är inte svensk, men heller inte nån arab.

lönlöst att försöka disskutera märker jag . mod kan kasta tråden då det bara är massa särskoleelever häår. (med några få vettiga undantag)
Citera
2024-04-12, 13:13
  #16
Medlem
Hyror 6 månader efter att man flyttat, hot om uppsägning...
En vaktmästare som 3 dagar innan sista betalning springer o knackar dörr o skriker att man är sen med hyran..
Mögel, råttor, vägglöss...
Grannar som pissar i brevinkastet.
Barn som slåss och kastar sten på våra djur.

Vi är flera som bor här som vittnar om hur farligt det kan va. Whitetrash har tagit över ena delen andra är utländska delen. Dom splittra på de liks.
I en port med 7 lägenheter är fan 2 uthyrda.

Knarkare, dömda pedofiler, dömda våldtäktsmän...

Jo fan dunder är ju dunder.
Jag ska fly så fort jag kan... precis som alla andra har gjort.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback