• 2
  • 3
2024-03-13, 19:13
Jag frstr inte vad ni hyllar. Spelet gr ju inte att spela. Kontrollerna r ju helt off. Har spelat bde Hades och Vampire Survivors med mycket bttre och anvndarvnliga kontroller.

N vilket tokbesvikelse det hr blev :/
Citera
2024-03-13, 20:23
Medlem
Gosifs avatar
Tainted Lost p IOS... Usch vilken mardm

Frresten ingr IOS under den hr forumsdelen? Konsol?
Citera
2024-03-15, 14:41
Medlem
DarkBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Tainted Lost p IOS... Usch vilken mardm

Frresten ingr IOS under den hr forumsdelen? Konsol?
Jag har inte brjat med tainted karaktrerna n. Nu vet jag tminstone hur man lser upp dom s kanske ppnar min frsta ikvll?

Japp. Har kollat med modsen och det gr det eftersom det inte finns ngon annan forumdel som passar bttre fr ndamlet. Skulle grna uppdatera min trdstart med lite mer info s som lnkar var man hittar spelet och relevant wiki osv, men har inte ftt ngot svar p pm av berrd moderator.
Citera
2024-03-15, 14:43
Medlem
DarkBums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Jag frstr inte vad ni hyllar. Spelet gr ju inte att spela. Kontrollerna r ju helt off. Har spelat bde Hades och Vampire Survivors med mycket bttre och anvndarvnliga kontroller.

N vilket tokbesvikelse det hr blev :/
Man spelar ju givetvis med kontroll! Isaac med touchkontroller lr suga fett.

andra sidan MED en handkontroll s r det en klockren port. Spelar hellre Isaac p min padda n p pc.

Du fr skaffa en MFi kontroll, eller s kan du kra med din ps4/5 eller xbox kontroll. Funkar perfekt.
Citera
2024-03-15, 16:23
Medlem
DarkBums avatar
Hmm, ska man inte bli the lost utan holy mantle efter ett avklarat victory lap? Allts det nya varvet man pbrjar efter att man lst upp a new pill (Victory lap 2). Jag kan fortstta med min befintliga build. r det fel i wikin? Nn som har lust att testa.

ndring: mste vara fel i wikin. Man blir The Lost fast inte frrens p tredje victory lap. (r inne p mitt femte nu och har lst upp rerun). Finns det ngon vits att fortstta efter varv 4??
Senast redigerad av DarkBum 2024-03-15 kl. 17:21.
Citera
2024-03-16, 13:53
Medlem
DarkBums avatar
Frsta Mother kill! Serist, det r ju ett helvete bara att ta sig till henne. Mines, gehenna, corpse - och sen ska man ha en build som klarar att mrda henne ocks 😳 . Ltt vrsta bossen n s lnge. Hur str sig Mega Satan mot Mother jmfrelsemssigt i svrighetsgrad? Spelade med Cain fr jag ville lsa upp Guppys Eye s hade inte ens flight i builden.

Oculus Rift var ltt MVPn idag. Utan den och en massa tur med pills s hade jag inte haft en chans. Startade fighten med 12 hjrtan, plus Glowing Hourglass s jag visste att jag hade 3 frsk p mig vilket r rtt najs och lugnande. lskar fan G.H. Underbart item!

Frsta frsket gick t helvete men jag spolade tillbaka och p andra s tog jag henne med 3 hjrtan kvar. Fighten kndes svrare n frsta gngen s jag antar att Mother har en massa olika metoder och switchar upp sin strategi varje gng?

https://pasteboard.co/IrVBsJiumZVC.png
Citera
2024-04-09, 01:42
Medlem
DarkBums avatar
Vad r Liliths mechanic egentligen? Lste precis upp henne. Hon verkar gra stor skada men frstr inte direkt vad som hennes mekanik r. Man verkar dubblera alla familiars men vad r grejen med det d
Citera
2024-04-18, 06:57
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkBum
Frsta Mother kill! Serist, det r ju ett helvete bara att ta sig till henne. Mines, gehenna, corpse - och sen ska man ha en build som klarar att mrda henne ocks 😳 . Ltt vrsta bossen n s lnge. Hur str sig Mega Satan mot Mother jmfrelsemssigt i svrighetsgrad? Spelade med Cain fr jag ville lsa upp Guppys Eye s hade inte ens flight i builden.

Oculus Rift var ltt MVPn idag. Utan den och en massa tur med pills s hade jag inte haft en chans. Startade fighten med 12 hjrtan, plus Glowing Hourglass s jag visste att jag hade 3 frsk p mig vilket r rtt najs och lugnande. lskar fan G.H. Underbart item!

Frsta frsket gick t helvete men jag spolade tillbaka och p andra s tog jag henne med 3 hjrtan kvar. Fighten kndes svrare n frsta gngen s jag antar att Mother har en massa olika metoder och switchar upp sin strategi varje gng?

https://pasteboard.co/IrVBsJiumZVC.png

Mega Satan r inte srskilt svr faktiskt, jag, som inte r srskilt duktig, har klarat honom p alla frsk jag haft. Nr min build r tillrckligt bra fr att ta mig dit s r bossen inget problem, fast om man r bttre och kan ta sig dit med smre s r det en annan sak kanske. Jag tycker jag blir trffad mindre ofta n i mother-striderna. Det finns nya bossar nu som r ruskiga dock.
Citera
2024-04-20, 23:42
Medlem
DarkBums avatar
Vilken passive blir ni alltid glad att se?

Jag lskar Daddy Longlegs. Den r min GOAT. Den r bara s trevlig. Snygg ikon och man fr alltid en skn knsla att veta att Daddy hller ens rygg. 😄

https://www.google.com/url?sa=i&url=...AAAAAdAAAAABAZ
Senast redigerad av DarkBum 2024-04-21 kl. 00:28.
Citera
2025-02-17, 21:26
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Vad r Liliths mechanic egentligen? Lste precis upp henne. Hon verkar gra stor skada men frstr inte direkt vad som hennes mekanik r. Man verkar dubblera alla familiars men vad r grejen med det d

Sm hjlpredor s ddar t henne, rtt skoj karakter och kan bli riktigt OP

Citat:
Vilken passive blir ni alltid glad att se?

Jag lskar Daddy Longlegs. Den r min GOAT. Den r bara s trevlig. Snygg ikon och man fr alltid en skn knsla att veta att Daddy hller ens rygg. 😄

https://www.google.com/url?sa=i&url=...AAAAAdAAAAABAZ

Kan tipsa om Daddy LongLegs (eller liknande item) ihop med gnarled leaf.

Gr att du blir frstenad, kan inte ta skada s dina aktiva som ddar monster gr det t dig.

Kan vara effektivt mot vissa bossar med karaktrer som kan ltt d som te.x Tainted Lost eller Tainted Keeper.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in