• 1
  • 2
2024-04-06, 18:16
Medlem
Vstkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
D har du inte lst mycket din pajas
Du r villig att ge upp dina rttigheter fr att nn dre klistrar in kn p barn i ett bildbehandlingsprogramm?
Citera
2024-04-06, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Du r villig att ge upp dina rttigheter fr att nn dre klistrar in kn p barn i ett bildbehandlingsprogramm?

Du snackar rttigheter som att photoshop r ngon plattform fr vrldens demokrati
Citera
2024-04-06, 19:01
Medlem
Vstkustskts avatar
Citat:
Du snackar rttigheter som att photoshop r ngon plattform fr vrldens demokrati
Jag frgar dig dig om fu r villig att ge upp dina rttigheter fr att nn dre vill klistra in kn p bilder av barn?
Citera
2024-04-07, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag frgar dig dig om fu r villig att ge upp dina rttigheter fr att nn dre vill klistra in kn p bilder av barn?

Jag har inga RTTIGHETER i ett datorprogram.
Citera
2025-02-03, 17:34
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -FelFelFel-
Slkollade p Facebook och sg ett inlgg frn en foto och modellsida dr en fotograf frgade hur de andra kommer runt att Photoshop censurerar bilder med mycket hud (tex en bild p en tjej med jeans p sig som visar bar rygg.. I kommentarerna lste jag frn andra anvndare att de mlar modellen svart och sedan lter den AI:n fixa bakgrundsdetaljerna och drefter gr de tillbaka och tar bort den svarta vermlningen..

r det inte helt sjukt att Photoshop censurerar anvndarnas bilder i en tjnst som de betalar fr och vars hela ide r bildbehandling.. Men nej man fr tydligen inte ta kort p sig sjlv lngre dr man visar hud...

r det ngon hr som anvnder Photoshop som kan bekrfta?

Samma gller fr Lightroom, jag fotar fine art nudes och det r ett helvetet att anvnda AIn..
Citera
2025-02-03, 17:35
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Mja.
Risken att det genereras kn och brst p minderga personer p bilder r verhngande om man lter ett program generera nakenhet.

Det var det hjrnddaste jag lst p lnge..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in