Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-29, 08:43
  #13
Medlem
PerversPolitikers avatar
Jag såg att även Hirvonen klivit in i kampen. Jag hoppas dom väljer den jävla idioten. Då är snart MP ett obehagligt minne blott.
Citera
2024-02-29, 08:44
  #14
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Hon kommer att locka högutbildade wokea storstadskvinnor. Men inga nya grupper.

Ja precis och dom röstade på Annie Lööf och nu på Magdalena.
Citera
2024-02-29, 08:46
  #15
Medlem
Inte någon höjdare, men bättre än Hirvonen och Bah Kunke, vilket säger en del om utbudet som finns kvar i mp
Citera
2024-02-29, 09:05
  #16
Medlem
Merwinnas avatar
Så dumt. Hon visade ju redan som kulturminister hur oinsatt, oengagerad och arbetsovillig hon var. Dessutom skaffade hon en till unge mitt i mandatperioden, och det kan man helt enkelt inte göra. Det är ansvarslöst. Antingen tackar man nej till ett sådan befattning och skaffar unge, eller så tackar man ja och skaffar inte unge under mandatperioden. Det säger sig självt.

Jag tror inte att hon kommer att bli vald. Hon är för bortgjord. Men för oss på andra sidan är det förstås positivt om hon blir det, för då åker Mp garanterat ut i nästa val - och inte bara "kanske" som det verkar nu.
Citera
2024-02-29, 09:10
  #17
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkiJon
Förra kulturministern, leg psykolog Amanda Lind, 43 (mera känd som kråkboet) kandiderar till posten som nytt språkrör för Miljöpartiet

Amanda Lind skräms inte av att samarbeta med Helldén. Tvärt om. Hon och Helldén känner varandra sedan länge och gick på Guldbaggegalan tillsammans.

– Vi fungerar bra ihop och jag känner mig väldigt trygg med Daniel. Han är en erfaren politiker, vass och tydlig, så det kommer att gå jättebra.

– Vi har en regering som gör avkall på rättssäkerheten och exemplifierar visitationszoner och SD:s uttalanden om att låsa in människor utan brottsmisstanke.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...efter-stenevi/

(FB) Info/skvaller om Amanda Lind (kulturminister 2019)

Kommer hon att bli ett efterlängtat sänke för MP?
Hon borde klippa sig och skaffa sig ett riktigt jobb!
Citera
2024-02-29, 09:21
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hon kommer säkerligen att få en hel drös med efterföljare. En eftertraktad post det där att vara kvinnligt språkrör i MP. När Märta valdes förra gången det begav sig så hade hon bortåt tio konkurrenter.

Hon lär bli en toppkandidat. Hoppas de inte väljer henne för jag kan inte undgå att må lite illa när jag ser hennes "kråkbo" på hennes skalle. Måste ju vara fullt av orenheter i det
Om frisyrer är ditt största problem så tycker jag synd om dig..
Citera
2024-02-29, 09:54
  #19
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Om frisyrer är ditt största problem så tycker jag synd om dig..
Ens yttre speglar ens inre. Förutom att alla vet att hon inte har en chans att tvätta rent det där "kråkboet" så vittnar det också om en barnslig omogenhet. De allra flesta rastaflätsapproprierare väljer att klippa bort skiten när de vuxit upp men för henne är det tydligen ett problem att se ut som en svensk med värderingar därefter
Citera
2024-02-29, 09:57
  #20
Medlem
Trots jag är Moderat så måste jag erkänna att hon både är trevlig och väldigt vacker, kråkboet till trots. Att sen MP:s sk politik är en katastrof vet ju alla normala människor.
Citera
2024-02-29, 10:10
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerversPolitiker
Jag såg att även Hirvonen klivit in i kampen. Jag hoppas dom väljer den jävla idioten. Då är snart MP ett obehagligt minne blott.

Hirvonens intresseanmälan verkar ha kommit något tidigare än Linds. Kanske Lind helt enkelt vill rädda partiet från en säker förödelse.
Citera
2024-02-29, 10:12
  #22
Medlem
Det hon är mest känd för är väl ett cyckelställ, för 400 000 skattekronor när hon var politiker i Härnösand, sedan ljög hon när tidningen intervjuade henne om den "dåliga" affären. Detta är ingen bra människa.
Citera
2024-02-29, 10:22
  #23
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flabbar
Hon har barn med en typisk gubbig helsvensk man.
Förtydligande för oss som behöver hänga med i vad som är typiskt (från trådstartens länk, andra tråden).
Citera
2024-02-29, 10:36
  #24
Medlem
PerversPolitikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaraxacumVulgare
Hirvonens intresseanmälan verkar ha kommit något tidigare än Linds. Kanske Lind helt enkelt vill rädda partiet från en säker förödelse.

Så kan det ju naturligtvis vara. Hirvonen har sån underbart tom blick. Jag brukar ha riksdagsdebatten på när jag jobbar och det är lika roligt varenda gång hon öppnar truten, "Idaaaag träffade jag en flicka som heter Akkakuckeliknack och hon saaaaa......."

Jävla pucko,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback