Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-29, 21:28
  #157
Medlem
Lindstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Skottdagen bjuder på full omgång i SHL

TORSDAG 29 FEBRUARI, 2024

19:00 Skellefteå - Rögle

19:00 Leksand - Frölunda

19:00 Färjestad - Timrå

19:00 Örebro - Luleå

19:00 HV71 - Modo

19:00 Växjö - Linköping

19:00 Malmö - Oskarshamn

Hv är min vinnare ikväll, bra odds på hemmaseger

Timrå all day everyday!!! Bevittnade slakten på plats!!
2024-02-29, 21:31
  #158
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leopoldius
Jag har faktiskt noterat att du blir mer motarbetad av dina medsupportrar än av motståndargängen (förutom om Rögle leder, förstås).

Du håller ju inte på det bästa grönvita laget, men du håller ju på ditt lag på riktigt åtminstone...

Döm mig ej efter Idioten som "säger sig" hålla på Rögle... det finns ''' supp i alla lag
2024-02-29, 21:35
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leopoldius
Jag har faktiskt noterat att du blir mer motarbetad av dina medsupportrar än av motståndargängen (förutom om Rögle leder, förstås).

Du håller ju inte på det bästa grönvita laget, men du håller ju på ditt lag på riktigt åtminstone...


För att han är efterbliven ibland. Har du sätt vilka absurda grejor han skriver ibland?


Och jag fick rätt denna matchen också ''inte så svårt att göra två mål'' vilket skämt min herre.


Han säger att vi ta oss till semi och grejor... När vi ska vara glada att vi slipper kval.


Edit igen: Visst att man ska hålla och tro på sitt lag men någon måtta får det väl ändå vara? Inte så att man ska gå runt och tro på Jesus och mirakel när spelet är dåligt är ju bara irriterande och löjligt
__________________
Senast redigerad av pyssen87 2024-02-29 kl. 21:47.
2024-02-29, 21:36
  #160
Medlem
PlanetCaravans avatar
Förenade i viljans vackra namn! 💕
https://youtu.be/qjaBAG65aik?si=nd-F7XT0W62fDovE
2024-02-29, 22:01
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Rätt märklig match i Örebro ikväll. 1-0 bjuder luleåback på när han slår väldens felpass till friställd örebroare som smäller in pucken. 2-0 kommer när 5 Luleåspelare har pucken under kontroll i egen zon mot två örebroare, men man passar så jäkla dåligt mellan sig så öretspelarna får sno pucken och hänga in ett zorromål! Riktigt snyggt gjort men alldeles för slarvigt av Luleå som egentligen hade koll på situationen. Luleå är spelförande laget iprincip hela matchen och skjuter närmare 40 skott och när man väl får in puckfan så gör man det i boxplay!

Örebro tar samtliga 12p på Luleå den här säsongen och har utvecklats till ett riktigt bogeyteam, blir tufft att gå vidare till kvarten om det blir Luleå vs Örebro i åttondelsfinal...
Håller med om precis allt. Dessutom, det är inte bara EN gång man ger bort puckar i egen zon. Börjar bli en sjukdom.
2024-02-29, 22:02
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Helvete vad gött! Som mot Djurgården i match 7 är det Öviksgrabbarna som kliver fram!
Snyggt MODO!!! Grattis 🎊 🎊 🎊
2024-02-29, 22:07
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Jättefin tackling av Strömwall. Tyvärr tar den i hodet på Knuts och det blir 5+game. Reglerna måste ändras. Knuts tror att Strömwall är helt ofarlig och åker med huvudet före. Kassa regler.
Inget fel på reglerna. Nä, tror vi ska söka felen hos de randiga, som vanligt...
2024-02-29, 22:40
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelleolsson
Inget fel på reglerna. Nä, tror vi ska söka felen hos de randiga, som vanligt...
Fast reglerna säger att om tacklingen tar i huvudet sår det huvudtackling. Domarna dömer rätt.
2024-02-29, 22:50
  #165
Medlem
Växjö utklassade Linköping hela 5-2.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback