Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-03, 17:27
  #1
Medlem
Dishys avatar
Lyssnar på en hel del poddar och så gott som varje gång är det ett felklipp någonstans dvs det blir ett hack och så får man lyssna på det man precis hört, i allt ifrån 10-60 sekunder. Eller så blir det avkapat i slutet mitt i en mening.

Är det så svårt att klippa? Det minsta man kan begära av en klippare är man lyssnar igenom hela avsnittet. De större poddarna bör väl kunna ha avlönade klippare som borde göra ett bättre jobb?
Citera
2024-03-03, 17:55
  #2
Medlem
Room531s avatar
Väldigt enkelt att klippa är det, har inte hört repetitioner pga slarvig editering... vad lyssnar du på för podcasts?
Citera
2024-03-03, 18:02
  #3
Medlem
jonte500s avatar
Aldrig varit med om dylikt, och då lyssnar jag ändå hela dagarna...!
Citera
2024-03-03, 19:49
  #4
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Noterat detta också, fördelen med podd är att det är fritt format och något som inte ska behöva klippas, finns inget som säger att det måste vara si och så långt

Hård klippning tyder på dålig kvalitet och att man är osäker och inte vet vad man håller på med
Citera
2024-03-03, 20:30
  #5
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Väldigt enkelt att klippa är det, har inte hört repetitioner pga slarvig editering... vad lyssnar du på för podcasts?

Senast Flashback Forever där avsnitt #182 var avkapat i slutet mitt i en mening.
Citera
2024-03-03, 20:34
  #6
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Senast Flashback Forever där avsnitt #182 var avkapat i slutet mitt i en mening.
De har ofta med upprepningar på några sekunder. Trodde det var min poddspelare eller nåt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback