Citat:
Jag är fortfarande inte tankeläsare. VAD har du postat VAR och med avseende på VAD?
Om en studie direkt eller indirekt pekar ut läkemedelsindustrin som bovar så blir det svårt att få den publicerad i en tidskrift, givet att sådana lever helt på de annonsintäkter, lösnummerförsäljningar och andra 'bidrag' de får från sagda industri.
I synnerhet om den är välgjord och väl dokumenterad.
Nja, den har diskuterats och spridits runtom på sociala medier där vem som helst kan granska den och lägga fram sina synpunkter.
Som sagt, jag har inte själv kollat runt för att se hur olika experter har bedömt studien och har därför i dagsläget ingen uppfattning om dess vetenskapliga värde. Men klart är att den massiva överdödligheten i flertalet av världens länder sedan 2020 inte på långt när kan förklaras enbart med Covid-19.
Brevet ÄR en formell polisanmälan och ett erbjudande om att mötas upp och presentera bevisning.
Som sagt, om polisen i fråga fortfarande inte har agerat så återstår det att i så fall se varför så är fallet.
Ska bli minst sagt intressant att följa.
Om en studie direkt eller indirekt pekar ut läkemedelsindustrin som bovar så blir det svårt att få den publicerad i en tidskrift, givet att sådana lever helt på de annonsintäkter, lösnummerförsäljningar och andra 'bidrag' de får från sagda industri.
I synnerhet om den är välgjord och väl dokumenterad.
Nja, den har diskuterats och spridits runtom på sociala medier där vem som helst kan granska den och lägga fram sina synpunkter.
Som sagt, jag har inte själv kollat runt för att se hur olika experter har bedömt studien och har därför i dagsläget ingen uppfattning om dess vetenskapliga värde. Men klart är att den massiva överdödligheten i flertalet av världens länder sedan 2020 inte på långt när kan förklaras enbart med Covid-19.
Covid-vacciner?Förslag?
Lockdowns?
Diverse sjukhusprotokoll?
Negligerade andra sjukdomar pga fokus på Covid-19?
Annat?
Brevet ÄR en formell polisanmälan och ett erbjudande om att mötas upp och presentera bevisning.
Som sagt, om polisen i fråga fortfarande inte har agerat så återstår det att i så fall se varför så är fallet.
Ska bli minst sagt intressant att följa.
Vad presenterades här (FB) Parlamentsledamoten Andrew Bridgen polisanmäler UK's Covid-ansvariga. innan amnesin slog till hos dig, och var har jag också förklarat, i denna tråden. Nej du kan varken läsa tankar eller enkel text!
Tidskrifter??? Jag skrev siter för att publicera vetenskapliga rapporter, men som vanligt är det patetiska lögner och flyttande av målstolpar när du målar dig in i hörnen av dravel.
Bara för att du upprepar något som kan eka i din tomma tombola blir det inte sant.
Det är ingen formell väg till anmälan att skriva brev till en polischef om möte, till och med med trögfattarnas förening begriper detta. Det är ett brev om ett möte, inget annat och en parlamentsledamot borde ha koll på vad som är en formell polisanmälan.
Nej de har inte agerat för de har inte fått en formell anmälan!!