Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-20, 11:34
  #13
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Det där låter helt sjukt! Stämmer det verkligen?

Mvh
Stämmer inte tyvärr.
På Cypern bland annat är det olagligt.
Citera
2024-03-20, 11:38
  #14
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Eget bruk är tillåtet i EU länder som Spanien, Österrike, Holland.

Och för Storbritannien som vart ett EU land så gäller detta.

It's legal to have anabolic steroids for personal use. They can also be imported or exported, as long as this is carried out in person. This means they can't be posted or delivered by a courier or freight service.

However, it's illegal to possess, import or export anabolic steroids if it's believed you're supplying or selling them. This includes giving them to friends. The penalty is an unlimited fine, or even a prison sentence of up to 14 years.

Dorian Yates har sagt. Om polisen stoppar en person med AAS i Storbritannien. i Så är det bara för den personen och säga att det är för eget bruk. I Spanien där han bor nu behöver man inte ens säga det.

Spanien är bästa europeiska landet för AAS brukare. Är som Thailand fast i Europa.
Jag va på Tenerrifa hela 2022 och där va det långt ifrån lagligt.
Jag va tvungen att köpa på svarta marknaden.

Är du verkligen säker på detta ?
Citera
2024-03-20, 11:49
  #15
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det var bättre. Spanien och Grekland var rena AAS paradisen. Ändrats en hel del. Men eget bruk är fortfarande tillåtet i Spanien. Och samma i Grekland antagligen. Finns ingen dopningsbrottslag. Polisen tar ingen för den har för mycket muskler. Eller går in på gym och tvingar privatpersoner och pissa.
Vet inte så mkt om just Grekland.
Kan man köpa AAS på apoteken tror du?
Citera
2024-03-20, 14:02
  #16
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Jag va på Tenerrifa hela 2022 och där va det långt ifrån lagligt.
Jag va tvungen att köpa på svarta marknaden.

Är du verkligen säker på detta ?

Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Vet inte så mkt om just Grekland.
Kan man köpa AAS på apoteken tror du?

Jag är säker på att det gick och göra så förr i tiden. När det fanns en behov av att köpa på det sättet. Och då menar jag inte 2022.

Visst det hade sin charm och köpa AAS på apotek. Men vad kunde man få tag i? Inte mycket. Inte ens dom som köpte lite större mängder och sålde det vidare hade mycket och sälja. Därför kurerna såg ut som dom gjorde förr. Och att det kurades. Och PCT:ades. Nu är det full blast och så cruise mellan blasterna.

Vad gäller Grekland så hittade jag ett inlägg här på FB från BigPutte om vad man kunde köpa på grekiska apotek 2003

(FB) grekland

2003. Över 20år sedan.

Underground AAS gör att utbudet blir så enormt mycket större.
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2024-03-20 kl. 14:08.
Citera
2024-04-04, 20:31
  #17
Medlem
PingPongZongs avatar
Jesse James West har en ny video om AAS i Storbritannien.

I Investigated The Country That LEGALIZED Steroids https://www.youtube.com/watch?v=m-rvSdFzXV0
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback