Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-12, 17:17
  #1
Medlem
Hej!
Dessa ringer mig emellanåt om olika investeringar i
bolag som ska börsnoteras. Har aldrig gått med i något men hittar inte så mycket om företage.
Någon som vet vad det är för lirare?
Citera
2024-03-12, 21:29
  #2
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBelair
Hej!
Dessa ringer mig emellanåt om olika investeringar i
bolag som ska börsnoteras. Har aldrig gått med i något men hittar inte så mycket om företage.
Någon som vet vad det är för lirare?
Jag vet inget om dessa filurer, men jag vet vad du bör göra, be dem dra åt h....... detta är inte seriöst
Citera
2024-04-10, 10:13
  #3
Medlem
Någon mer som på detta samtal som har investerat i C2 Capital?

Detta verkar vara riktig bluff med tanke på hur det går och Larina AB verkar nu vara huvudägare...

Någon som har gått i samma fälla eller har en annan syn på det hela?

Känns som det är så mycket personer, bolag osv bara för att krångla till det och just nu känns det bara som en Scam.

Hittar dock inget om Sweinvest, C2 Capital utan enda träffen är den "nya huvudägaren" Larina AB.

@mrBelair - Ringer det och söker investerare till endast Larina AB eller nämns C2 Capital där?

/ GMUgrabben
Citera
2024-04-18, 12:28
  #4
Medlem
Jag kanske missminner men har de inte varit på tal förut och omnämnts som ett scam företag?
Om de nu investerar eller kopplar samman investerare med företag i behov och har varit med ett tag så borde det finnas något track record att ta del av om de är legitima..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback