Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-14, 17:28
  #1
Medlem
Jag har sedan många år tillbaka haft en fetisch till tjejer/kvinnor som ser väldigt plastiga/fake ut. Enorma hårda runda silikonbröst, överdrivet fyllda fillersläppar ju större och extremare desto bättre.
Extremt och plastigt och ja ni fattar.

Jag har oftast inget intresse i övriga naturliga tjejer/kvinnor vilket gör att utbudet är mindre såklart men är inga problem att finna tjejer i min smak.

Såklart förstår jag att jag inte är i majoritet med den här smaken vilket jag inte bryr mig i direkt.
Men jag tror ändå det finns andra här som har samma smak/önskan.


Finns det fler här på FB som delar min smak?
Har ni haft partners som varit villiga att genomför en bimbofication resa och hur gick det hela till? Hur extremt tog ni det?
Citera
2024-03-14, 17:45
  #2
Medlem
OneTaps avatar
rätt bögigt o gilla plast tjejer :P men alla har vi olika smak o tur e väl de =)
Citera
2024-03-14, 18:14
  #3
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Jag är precis tvärtom och har aldrig fattat vad män ser i dessa osäkra bimbos med fragila egon och mer pengar än förstånd. Men det är förstås resandes ensak. Hade en gammal tjej som gjorde sina bröst, det pajade mycket för mig. Det säger något om en människa att de aldrig anser att de duger som de är.

Finare blev de då rakt inte heller.
Citera
2024-03-14, 21:36
  #4
Medlem
Så någon dokumentär om alla saker som går fel med sånt där och Hur fan skiten ser ut när dom måste plocka ut de och byta fyfan kollar häldre på 2 Girls one cup med förstoringsglas än att klämma på de där hädelsekuddarna.
Citera
2024-03-15, 07:54
  #5
Medlem
Bortsett från att du blir kåt på den typen av utseende, kan du verkligen respektera en människa som behandlat sig själv på detta sätt?
Har du någon tanke på en långvarig relation eller är det bara fysiskt?
Citera
2024-03-15, 08:07
  #6
Avstängd
CarlvonRosens avatar
Har haft båda och föredrar brudar med små bröst nästan plankor men bra röv och lite sisådär köttig fitta. Då blir Grisen kåt och knullar så hon spricker o skriker. Gärna en 4 timmars på kvällen och en 4 timmars dagen efter när fittan och kroppen är alldeles mör.

Plastbrudar är ju mer för att knullas, inget man gifter sig med. Skräpluder.
Citera
2024-03-20, 00:45
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeypikey
Bortsett från att du blir kåt på den typen av utseende, kan du verkligen respektera en människa som behandlat sig själv på detta sätt?
Har du någon tanke på en långvarig relation eller är det bara fysiskt?

Såklart respekterar jag dom?
Ja det är långvariga relationer som är målet.
Citera
2024-03-28, 22:26
  #8
Medlem
älskar dessa blonda plastfyllda bimbos (Candy Charms, Jessy Bunny, Madison Fox, Amber May) skulle knulla mig till skavsår men jag skulle aldrig i helvete vilja bli sett utomhus med en.. De fyller endast en funktion = knulldocka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback