Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-15, 00:33
  #1
Medlem
Någon som vet om hon fortfarande är aktiv?
Citera
2024-03-15, 17:08
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvin2000
Någon som vet om hon fortfarande är aktiv?

Ojoj,det var länge sen.
Om du menar hon som var Norska tror jag.
Hon dök ju upp i början på 2000-talet på Sexwork o jobbade även ihop med den fantastiska Ninon om jag kommer ihåg rätt.
Hon va säkert 30 redan då så risken är väl liten att hon är aktiv,men man vet ju aldrig.
Träffade henne aldrig men pratade med henne i telefon där hon va supertrevlig.
Hennes kompis Ninon va en av dom bästa jag träffat.
Citera
2024-03-18, 23:30
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Ojoj,det var länge sen.
Om du menar hon som var Norska tror jag.
Hon dök ju upp i början på 2000-talet på Sexwork o jobbade även ihop med den fantastiska Ninon om jag kommer ihåg rätt.
Hon va säkert 30 redan då så risken är väl liten att hon är aktiv,men man vet ju aldrig.
Träffade henne aldrig men pratade med henne i telefon där hon va supertrevlig.
Hennes kompis Ninon va en av dom bästa jag träffat.

Ja precis. Vet du var man kan hitta henne eller hitta bilder på henne åtminstone? Eller om någon annan vet?
Citera
2024-03-30, 10:49
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvin2000
Ja precis. Vet du var man kan hitta henne eller hitta bilder på henne åtminstone? Eller om någon annan vet?
Nej tyvärr
Citera
2024-03-30, 19:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvin2000
Någon som vet om hon fortfarande är aktiv?
jag tror icke hon är aktiv längre. Bodde faktiskt granne med henne i slutet på 90-talet på Folkungagatan. Mycket vacker kvinna som du skrev var norska. Själv ville jag inte krångla till det med ett besök. Trots att det var lagligt vid den tiden. Men visst såg man att "det sprangs i trappan"...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback