Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 20:05
  #493
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Jag köpte rosceremoni podcasts patreon nu och lysnade på deras avsnitt om Tayloor. Tydligen såchar han varit med i ensam mamma söker tidigare och fem killsr i veckan. Fem killar i veckan avsnittet där han är med finns gratis på tv4play.
Han ska också varit dömd för något ekobrott. De gick inte in på exakt vad.

Han hette Joni Samuel Nordeke tidigare.

Valentin har också bytt namn från Sebastian, men han ska tydligen ha haft valentin som mellannamn och bara bytt tilltalsnamn.

Var ju ett tag sen det sändes. Undrar vilken säsong?

Edit: Hittade. Ensam mamma söker år 2017. Johanna Riddes killar.
https://www.aftonbladet.se/a/0PkgJ

Då hette han Joni.

Jisses, vad dammigt det kändes att rota i gamla "Ensam mamma söker" på youtube.
Tänk att Joni aka Tayloor har varit med så länge i dejting-genren.
Känns ju inte så jättelovande.

Om sju år dyker han upp igen i Gift vid första ögonkastet. Ytterligare sju år efter det i Bonde söker fru. Och sen slutar det med Hotel Romantik.
__________________
Senast redigerad av dialektiker Igår kl. 20:40.
Citera
Igår, 21:05
  #494
Medlem
JoakimFenixs avatar
William och Sonja har bra kemi oavsett vad man tycker om William. Valentin hade bästa dejten, men de hade sisådär kemi, William är bättre där
Citera
Igår, 21:28
  #495
Medlem
picapicans avatar
Tycker hennes anknäbb växer för varje avsnitt och ibland fattar jag inte ens vad hon surrar om...
Citera
Igår, 21:48
  #496
Medlem
Han verkar även ha varit med i kärleken flyttar in. Han kommer upp som deltagare i det programmet när man söker på hans namn.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Var ju ett tag sen det sändes. Undrar vilken säsong?

Edit: Hittade. Ensam mamma söker år 2017. Johanna Riddes killar.
https://www.aftonbladet.se/a/0PkgJ

Då hette han Joni.

Jisses, vad dammigt det kändes att rota i gamla "Ensam mamma söker" på youtube.
Tänk att Joni aka Tayloor har varit med så länge i dejting-genren.
Känns ju inte så jättelovande.

Om sju år dyker han upp igen i Gift vid första ögonkastet. Ytterligare sju år efter det i Bonde söker fru. Och sen slutar det med Hotel Romantik.
Citera
Igår, 22:00
  #497
Medlem
picapicans avatar
Hur många gånger har hon sagt "vibe" i kvällens avsnitt?
Citera
Igår, 22:43
  #498
Medlem
Jävlar vilka kåkfararvibbar jag får av Tayloor!
Manipulativ, neka till allt i alla lägen och fullkomligt stenhård. Det märks att många av de andra killarna är livrädda för honom när det kommer fram saker som de sagt om honom i "Killarna avslöjar inte ett skit". Den ende som vågar stå upp emot honom är Joar, vilket denne skall ha cred för.

Ifall Emil lade en snorloska eller två på Tayloors kudde? Det kan ni ge er fan på.

Det fanns en KUNG på rosceremonin och det var Aieleu! Snyggast klädd av alla i den vita kostymen så ägde han hela gruppbilden. Mycket märkligt att Sonja valde bort honom. Han har varit rolig och cool på de konstiga gruppdejterna, han pratar på i alla lägen trots att han stammar, vilket jag tolkar som att han har ett jävla självförtroende, och han har rent allmänt framstått som intelligent och sympatisk. Han fick dock gå medan Tayloor fick stanna. Obegripligt.
Eller snarare begripligt i ljuset av att kvinnor (och Sonja är mycket kvinna, på gott och på ont) dras till rovdjur som Tayloor och ratar bra män som Aieleu. Så är det, så har det varit i alla tider, inget nytt under solen...
__________________
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 Igår kl. 22:50.
Citera
Igår, 23:08
  #499
Medlem
Hon säger att hon kysst tre killar, hjälp mig minnas.
Valentin, Patrik och …?
Citera
Igår, 23:10
  #500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Oberg
Hon säger att hon kysst tre killar, hjälp mig minnas.
Valentin, Patrik och …?

Ok, nu såg jag kommande till ”Killarna avslöjar allt”! 😂
Citera
Igår, 23:17
  #501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur många gånger har hon sagt "vibe" i kvällens avsnitt?

Vadå det är väl ”vibe” med att inte hämta ungarna på dagis och jobba 8-17
Citera
Igår, 23:23
  #502
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Oberg
Ok, nu såg jag kommande till ”Killarna avslöjar allt”! 😂

Haha jag var själv frågande när jag såg det avsnittet. För det har man ju inte sett utan var ju off cam.
Citera
Igår, 23:25
  #503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Jävlar vilka kåkfararvibbar jag får av Tayloor!
Manipulativ, neka till allt i alla lägen och fullkomligt stenhård. Det märks att många av de andra killarna är livrädda för honom när det kommer fram saker som de sagt om honom i "Killarna avslöjar inte ett skit". Den ende som vågar stå upp emot honom är Joar, vilket denne skall ha cred för.

Ifall Emil lade en snorloska eller två på Tayloors kudde? Det kan ni ge er fan på.

Det fanns en KUNG på rosceremonin och det var Aieleu! Snyggast klädd av alla i den vita kostymen så ägde han hela gruppbilden. Mycket märkligt att Sonja valde bort honom. Han har varit rolig och cool på de konstiga gruppdejterna, han pratar på i alla lägen trots att han stammar, vilket jag tolkar som att han har ett jävla självförtroende, och han har rent allmänt framstått som intelligent och sympatisk. Han fick dock gå medan Tayloor fick stanna. Obegripligt.
Eller snarare begripligt i ljuset av att kvinnor (och Sonja är mycket kvinna, på gott och på ont) dras till rovdjur som Tayloor och ratar bra män som Aieleu. Så är det, så har det varit i alla tider, inget nytt under solen...

Håller med gällande Taylor. Känns ju bäst och spärra in honom helt då han tidigare varit dömd för brott och kan gärna stanna där. Och att han har bytt namn från Joni till Taylor är ännu mer reds flag. Är rädd att han har förstört mångas liv redan.
Citera
Idag, 09:10
  #504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
William och Sonja har bra kemi oavsett vad man tycker om William. Valentin hade bästa dejten, men de hade sisådär kemi, William är bättre där
Sonja och William verkar så fnittriga och nykära med varandra. Det känns som att hon verkligen gillar Valentin och Patrik men hon är bara kär i William.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback