• 1
  • 2
2024-09-17, 22:44
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaReri182
Nej, felet ligger inte hos mig eller min utrustning. Kommer åt alla andra web-sidor inklusive bankdito,

En URL (secure.handelsbanken.se) svarar inte. Handelsbanken support har felsökt sedan i går lunch, men har tydligen ännu inte lokaliserat felet då det kvarstår. I min dialog med support igår fick jag svaret att flera hade anmält samma fel.

Märkligt, som sagt minns inte när jag hade strul vid datorn sist logga in på deras sida, kör alltid firefox på datorn.
Citera
2024-09-18, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Märkligt, som sagt minns inte när jag hade strul vid datorn sist logga in på deras sida, kör alltid firefox på datorn.

Felet är nu åtgärdat. Tog dem 1 dygn att fixa. Har försökt få svar från support vad felet bestod i men de berättar inte eller också vet de inte. Tydligen var det bara ett fåtal som drabbades. Innan jag felanmälde vidtog jag alla "normala" åtgärder för att utsluta fel hos mig dvs. starta om dator och router, testa 3 olika browsers, körde operativsystemets felsökare etc. Felmeddelandet jag fick vid inloggningsförsök var hela tiden att secure.handelsbanken.se inte svarade.

Min teori är dock att man försökt lägga till någon form av "säkerhetskontroll" i inloggningsanropet som inte fungerar korrekt i alla situationer.
Senast redigerad av kaReri182 2024-09-18 kl. 08:13.
Citera
2025-04-10, 09:21
Medlem
horses avatar
Någon som har problem med HSB, främst tillgång till ISK?
Citera
2025-04-10, 09:30
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Någon som har problem med HSB, främst tillgång till ISK?

"Just nu är det problem med att se och handla värdepapper och fonder. Vi arbetar med att lösa problemet så fort som möjligt"

Det har varit strul hela veckan. För många inloggade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in