Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-17, 18:28
  #1
Medlem
Antialless avatar
Nå, är det fler än mig som retar sig på dessa fucking sessionsinformationsrutor som staten har tvingat samtliga spelbolag med licens att ha?

Värst är ju Betfair när man har kanske 9-10 flikar öppna och sessionsrutan dyker upp i samtliga och sen när man trycker på fortsätt så händer inte ett skit utan man måste hämta sidan igen och sen trycka på fortsätt för att det ska funka.
Men när man trycker på logga ut rutan ja då jävla blir man utloggad på en gång...


Ärligt talat har någonting blivit bättre för oss icke speltorskar sen de började sälja ut spellicenser?
Inte för att jag vill försvara dessa satans spelbolag men varför ska det säljas spellicenser överhuvudtaget för? Betalar Zaalando för någon säljlicens i Sverige? Upplys mig någon som är kunnig...
Citera
2024-03-17, 20:53
  #2
Medlem
Ingenting blev bättre för spelarna, bara sämre.

Anledningen sammanfattas med ett enda ord, skatteintäkter.
Citera
2024-03-17, 21:37
  #3
Medlem
Antialless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Ingenting blev bättre för spelarna, bara sämre.

Anledningen sammanfattas med ett enda ord, skatteintäkter.

Det absolut dummaste måste ta mig fan vara att man har ingen aning hur mycket man nu får satsa hos Svenska Spel, för det står bara insatsen är för hög men inte vad fan maxinsatsen är.
Och under tiden som man vill ta en lägre insats så sänker de oddset, ja men för fan dra åt helvete...
Citera
2024-03-17, 22:52
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Antialles
Det absolut dummaste måste ta mig fan vara att man har ingen aning hur mycket man nu får satsa hos Svenska Spel, för det står bara insatsen är för hög men inte vad fan maxinsatsen är.
Och under tiden som man vill ta en lägre insats så sänker de oddset, ja men för fan dra åt helvete...
Hur mycket som högtst har du fått satsa? Är det fortfarande Max 2000 för en dubbel och 1000 för en singel osv…?
Citera
2024-03-17, 23:04
  #5
Medlem
Antialless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Hur mycket som högtst har du fått satsa? Är det fortfarande Max 2000 för en dubbel och 1000 för en singel osv…?

Beror på vilken liga det är, de fem största fotbollsligorna i Europa får jag vinna en dryg tusenlapp.
Fast det är ändå ungefär dubbelt så mycket som jag får vinna hos ATG och Unibet.
Hela branschen är ett stort jävla skämt...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback