Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-19, 12:14
  #1
Medlem
sissybimbos avatar
Hej

Finns det nån typ horgata i Jönköping?
Var kan en sissy som jag gå på gatan och hoppas hitta kunder?

Mimmi
Citera
2024-03-19, 13:42
  #2
Medlem
Trakessons avatar
Tror du har större chanser på nätet än på gatan.
Riskerna för att du utsätts för våld är nog dessutom mindre och du slipper frysa häcken av dig i väntan på kunder. Fast jag köper inte sex och vet inte tillräckligt om Norrköping för att kunna svara om lämpliga gator om du bestämt att det är så du vill göra.
Citera
2024-03-19, 14:11
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Fast jag köper inte sex och vet inte tillräckligt om Norrköping för att kunna svara om lämpliga gator.
Tror inte att det hade hjälpt TS om du kunde tipsa om gator i Norrköping heller.

Till dig TS så råder jag dig till att kolla Katolska kyrkan i Jönköping.
Citera
2024-03-19, 16:45
  #4
Medlem
Sälja sig på gatan idag när nätet finns gör bara tiggare/uteliggare.

Går du också som transbög och försöker sälja dig lär du åka på ett kokt stryk.

Tipsar därför om internet, annars åk till tyskland många bögar där..
Citera
2024-03-27, 13:08
  #5
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Tror inte att det hade hjälpt TS om du kunde tipsa om gator i Norrköping heller.

Till dig TS så råder jag dig till att kolla Katolska kyrkan i Jönköping.
Hahaha. Skrev visst fel i fyllan och villan, eller så får jag skylla på den jävla autokorrekt.

Fast varför tror du en sissy skulle hitta kunder hos katolska kyrkan? Katolska präster brukar väl föredra ”pojkpojkar” framför ”flickpojkar”?
Citera
2024-03-27, 17:42
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Hahaha. Skrev visst fel i fyllan och villan, eller så får jag skylla på den jävla autokorrekt.

Fast varför tror du en sissy skulle hitta kunder hos katolska kyrkan? Katolska präster brukar väl föredra ”pojkpojkar” framför ”flickpojkar”?
Sissy bär på en penis, med lite tur så hittar han kanske en inte så kräsen katolsk präst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback