Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-21, 00:33
  #13
Medlem
Cervidaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt.liv-Fiaskot
Jag kan berätta: Ja. Jag är rasist. Jag är djupt djup antisemitisk och jag föraktar människor av främmande raser. Jag ser mig själv som överlägsen .
När jag ser en fläskläppad tottentott, en riktigt präktig blåneger. En sån där som är så svart att huden skimrar i blå toner. Djupt liggande klotrunda gulaktiga ögonglober som stirrar tomt och djuriskt. Då vill jag bara få bort den. Jag avskyr araber och deras påverkan på kulturen. Hur svensken börjat skämmas över sin historia. Fy fan.

Problemet är att jag själv har dåliga gener och är ful som stryk. Jag har vek manlig karaktäristik, vekt undflyende hakparti. buteljaxlar och antagligen mycket östrogen. Jag har lite för breda höfter, lite för långa ben. Jag har vuxen-acne. Ljus torr hud, som ibland fjällar i ögonbrynen. Jag måste vara resultatet av sjukdom och inavel eller nåt

Jag är alltså själv antitesen till ett fysiskt praktexemplar. Jag är skräp genetiskt.

Dock anser jag mig vara estetiskt förfinad och ha en överlägsen intelligens.

Nån fler som har mitt dilemma? Känns fan svårt att hålla ras-fanan högt när man själv känner sig fysiskt underlägsen. Förslag på hur jag kan höja min rasmässiga och etniska stolthet som man och svensk? Det är för sent att byggga en ny kropp. Jag är 45 nu.

Vill du vara stoltare över dig själv, eller stoltare över rasen i sig?

Vilka egenskaper hos vita/svenskar är det du känner gör oss överlägsna? Du nämner endast utseendemässiga problem hos dig; inte är det väl det utseende du tycker kännetecknar vit överlägsenhet?

Lite OT kanske, men vad är det som gör dig så djupt antisemitisk? Jag själv är rasist men ser snarare upp till judarna. De är det mest lyckade folket på jorden, med uppenbart driv och hög intelligens. Roliga tycker jag också de brukar vara, i a f om man kan gå på hur många roliga judiska komiker det finns i relation till befolkningsmängden. Visserligen finns det djupt religösa ortodoxa judar, men de allra flesta judarna har inte den sketna kvinnosynen eller homofobin som tenderar att finnas hos araber och afrikaner. Inte heller är de kriminella i hög grad. Vad är det jag missar?
Citera
2024-03-21, 15:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitt.liv-Fiaskot
Jag kan berätta: Ja. Jag är rasist. Jag är djupt djup antisemitisk och jag föraktar människor av främmande raser. Jag ser mig själv som överlägsen .
När jag ser en fläskläppad tottentott, en riktigt präktig blåneger. En sån där som är så svart att huden skimrar i blå toner.


Sedan ligger vitingen på stranden och solar sig brun.
Citera
2024-03-21, 16:24
  #15
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitt.liv-Fiaskot
Problemet är att jag själv har dåliga gener och är ful som stryk. Jag har vek manlig karaktäristik, vekt undflyende hakparti. buteljaxlar och antagligen mycket östrogen. Jag har lite för breda höfter, lite för långa ben. Jag har vuxen-acne. Ljus torr hud, som ibland fjällar i ögonbrynen. Jag måste vara resultatet av sjukdom och inavel eller nåt

Jag är alltså själv antitesen till ett fysiskt praktexemplar. Jag är skräp genetiskt.

Dock anser jag mig vara estetiskt förfinad och ha en överlägsen intelligens.

Nån fler som har mitt dilemma? Känns fan svårt att hålla ras-fanan högt när man själv känner sig fysiskt underlägsen. Förslag på hur jag kan höja min rasmässiga och etniska stolthet som man och svensk? Det är för sent att byggga en ny kropp. Jag är 45 nu.

Nej det där känner jag inte alls igen mig i även om jag av vissa här kanske inte skulle kallas svensk då jag är utvandrad/invandrad (dock med nordiskt/germanskt påbrå på båda sidor så långt bakåt det är möjligt att skåda).

Du har inte funderat på en könsoperation?
Du skulle nog inte bli någon skönhet men kanske få mer pondus som du kan använda för att framhäva din överlägsna intelligens.

Hur som så förtjänar du en eloge för dina ambitioner. Det behövs verkligen en svensk upplyftning.
Citera
2024-03-23, 15:47
  #16
Medlem
mitt.liv-Fiaskots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cervidae
Lite OT kanske, men vad är det som gör dig så djupt antisemitisk? Jag själv är rasist men ser snarare upp till judarna. De är det mest lyckade folket på jorden, med uppenbart driv och hög intelligens.

Ja, judarna är extremt framgångsrika och som du säkert vet dominerar de inte bara komik, utan även filmindustrin och det högre finansväsendet.

Judarna har också genom sin slughet uppnått det som vi svenskar förvägras, och som anses oacceptabelt: en extremt etnonationalism. Judenheten är besatt av blodet och arvet. Det finns strikta regler för om du är en "riktig" jude, det måste ärvas på mödernet. Politiken är bygd på tusentals år gamla judiska sägner och bilden av det enhetliga förenade judiska folket.
Judarna favoriserar andra judar i sitt nätverkande, och lyckas på så vis slå bort andra grupper. Folket betyder allt. Så får inte vi göra. Judarna får t om bygga ett eget hemland , en etnonationalistisk militärstat där man aktivt motarbetar andra än judar och har typ apartheid. Som i gamla goda sydafrika.
Usch och fy för sydafrika! De var ju vita och inte vita judar! är det förbjudet att vilja ha etnisk enhetlighet! Men Israel får både privilegiet att ses som framgångsrika och aktivt omhulda blodet och jorden.

Judenheten har alltså förvärvat ensamrätt på att få vara nationalist och rasist - men samtidigt ha rätten att kalla andra för rasister.
Vita goyim ska ha mångkultur och vi ska matas med porr där vita kvinnor knullar afrikaner eller degenererad "judisk humor". Som du säger är humorn kul. Men den är en del av en kultur vi matas med.

Den judiska agendan söndrar och förminskar alltså den västerländska kulturen för alla andra än judar. Judarna suger pengar ur havererande ekonomier , krigshärdar, ur raskrig och kravaller. Deras aktiespekulationer favoriserar misslyckade affärer, nedgångar, katastrofer. Och de vita förväntas bli mer och mer av överkonsumerande porr-beroende perversa .. Var går pengarna? Jo till juden.

Klart man kan beundra dem för hur de drar i trådarna. Men är de inte din fiende är du lika självhatisk som nån skrev jag är för att jag är ful.
__________________
Senast redigerad av mitt.liv-Fiaskot 2024-03-23 kl. 15:51.
Citera
2024-03-23, 15:50
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitt.liv-Fiaskot
Jag kan berätta: Ja. Jag är rasist. Jag är djupt djup antisemitisk och jag föraktar människor av främmande raser. Jag ser mig själv som överlägsen .
När jag ser en fläskläppad tottentott, en riktigt präktig blåneger. En sån där som är så svart att huden skimrar i blå toner. Djupt liggande klotrunda gulaktiga ögonglober som stirrar tomt och djuriskt. Då vill jag bara få bort den. Jag avskyr araber och deras påverkan på kulturen. Hur svensken börjat skämmas över sin historia. Fy fan.

Problemet är att jag själv har dåliga gener och är ful som stryk. Jag har vek manlig karaktäristik, vekt undflyende hakparti. buteljaxlar och antagligen mycket östrogen. Jag har lite för breda höfter, lite för långa ben. Jag har vuxen-acne. Ljus torr hud, som ibland fjällar i ögonbrynen. Jag måste vara resultatet av sjukdom och inavel eller nåt

Jag är alltså själv antitesen till ett fysiskt praktexemplar. Jag är skräp genetiskt.

Dock anser jag mig vara estetiskt förfinad och ha en överlägsen intelligens.

Nån fler som har mitt dilemma? Känns fan svårt att hålla ras-fanan högt när man själv känner sig fysiskt underlägsen. Förslag på hur jag kan höja min rasmässiga och etniska stolthet som man och svensk? Det är för sent att byggga en ny kropp. Jag är 45 nu.
Du har vridna tankar.

Jag är säker på att du skulle må bra av att lyfta vikter och träna kampsport några gånger i veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback